map documenten verplaatst naar D werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur5

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hallo iedereen,

Ik heb sinds twee weken een computer met daarop Windows vista home.
Tot voor kort XP nooit geen problemen gehad

Nu heb ik met een usb stick allerlei filmpjes ect overgezet naar de nieuwe computer.Dit ging prima .Alles kwam in mijn documenten terecht.
Totdat de c schijf vol was. Ik heb toenvia eigenaar de documenten overgebracht naar dat d.
Wil ik nu echet weer iets overzetten dan kan ik als de usb stick actief is niets meer kopieren naar D want die staat er niet bij en ook mijn docjumenten staan er niet meer bij

Ik heb geprobeer via eigenaar alsnog een map mijn doucmenten te maken doch dat helpt ook niet de stick kan niet meer doen.Ik ben een grote sukkel met computers of is viasta zo lastig

|Wat moet ik in hemelsnaam doenom weer via de usb stick te kunnen kopieren en dan ook het liefst rechtstreeks naar D

Wie kan me helpen

groetjes Gerard Brand en alvast bedankt

probreer eens met "checkdisk. exe" of je de D schijf terug ziet

hallo compres,

Dank voor je reactie.Misschien was ik iets te onduidelijk,want ik schrijf dat DF er niet bij staat.

Als ik de usb stick plaats dan komt er een lijst met kopieren naar : hier staan dan een aaantal verwisselbare schijven en ook voordien documenten.

Ik dacht dus dat documenten er bij zouden staan omdat die naar D zijn gegaan.

Ik kan dus vanaf usb niets meer naar D ( VOORHEEN C DOCUMENTEN) kopieren

Dat is uitteraard heel lastig..

De D schij bestaat nog wel degelijk als ik in computer kijk stat er D 90 % bewschikbaar en ik kan er ook gewoon in kijken naar de bestanden.

In de map eigenaar heb ik opnieuw een map documenten gemaakt. Als ik eigenaar aanklik staan documenten er ook bij.

Ik weet dus nu nog steeds niet hoe ik weer bestanden kan kopieren lieftst naar D

groetjes Gerard Brand

probeer het eens met bestand selecteren. dan crtr-c. Dan naar de schijf toe waar je het heen gekopieerd wilt hebben. 1x aanklikken zodat je zeker bent dat je in die map staat en dan ctr-v

Hallo Compres,

Hartelijk dank voor je tip.Het werkt fantastisch.Ik als leek heb hierover 5 uren zitten sukkelen en door de hulp van eenprof is het zo gebeurd.

Nogmaals dank

groetjes gerard \brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan