Map Downloads is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

The7thStranger

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Hey,

M'n map Downloads was een tijdje terug ineens weg uit m'n gebruikersmap en ik krijg hem nog steeds niet terug. Ik kan me niet herinneren dat ik er ook maar íets mee gedaan heb.

Ik heb al geprobeerd om een nieuwe map aan te maken en daar het oorspronkelijke desktop.ini bestand in te zetten en vervolgens explorer opnieuw te starten, zonder succes.
Vervolgens heb ik in m'n register de standaardlocaties van gebruikersmappen nagekeken, die klopten.
Ik heb van een andere Vista computer de map gekopiëerd, ook zonder succes.
Ik heb meerdere keren systeemherstel gebruikt, ook dat gaf de oplossing niet.

Op de een of andere manier wordt de map niet meer gezien, ook niet als ik verborgen- en systeembestanden laat zien.

Weet iemand nog hoe ik dit kan herstellen? Verder weet ik het eigenlijk ook niet meer. Ik stoei er al een tijdje mee.

Laatst bewerkt:
Ik heb maar een nieuwe gebruikersaccount aangemaakt, dat heeft alles weer hersteld. Het was maar een test-pc dus het maakt niet zo veel uit. Ik zou niet weten waar het door is gekomen. Ik heb misschien iets te overhaast gepost, dus excuses.

Ik zal hem op opgelost zetten.

Ik vraag me toch af wat dat voor "gedoe" is met die mappen. Verdwijnende mappen hoor ik meer mensen over klagen.

Zelf heb ik in mijn Vista een map staan met een cijfercode (een soort mapID) en ik kan deze niet verwijderen. Ook kan ik niet achterhalen waar deze map vandaan zou moeten komen.

Stonden de downloads nog wel op de PC?

Nee de inhoud was ook weg. Nou stond er niets belangrijks in dus dat is niet zo erg. Ik heb nog de hele schijf afgezocht maar niets gevonden. Echt alleen een nieuwe account maken wilde helpen.

Leuk joh, Vista :thumb: (nee ik start geen discussie ;)).
Ik vind dat hele systeem van die toegewezen mappen sowieso onzinnig. XP's systeem (wat ik overigens op Vista toepas) werkt volledig naar wens :).

In dit geval raak je dus data kwijt (of in ieder geval tijdelijk) en dat vind ik vrij kwalijk.
Ik moet er niet aan denken om ruim 300 GB aan downloads kwijt te zijn :confused:.

Mja, bij xp heb ik ook wel dit soort dingen gehad hoor. Vista is gewoon nog niet perfect.. Dat was xp ook niet in het begin. En als je 300GB aan downloads hebt wil ik niet weten wát. :p

Maar goed, op m'n laptop heb ik nog nooit problemen met die mappen gehad, en de pc waar ik Vista op draaide was ook niet al te stabiel dus ja, ik kon het ook wel verwachten.

Nee, ik zei dat ik géén discussie ging opstarten :-).

300 GB bevat gewoon films en software. Overigens zou je het ook moeten merken als er 300 GB verwijderd wordt (ratelratel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan