map favouriten

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
Hoi beste mensen,

Iemand heeft mijn map met favouriten geleegd,,,
ook de prullebak is geleegd, dus daar zitten ze niet meer.
is het mogelijk om deze nog ergens terug te vinden
bij voorbaat dank,,,
groeten marcel
 
Er zijn tooltjes voor om het terug te zetten. Ik ben aan het zoeken voor je op helpmij. Probeer dit anders zelf ook is.

Ik kan je wel aanraden tot je zo'n tool hebt gevonden GEEN dingen te installeren !!! Dit overschrijft de boel en dan ben je het wel echt kwijt.



probeer het hier is
http://download.com.com/3000-2248-10118664.html?tag=lst-0-1
 
Laatst bewerkt:
Doe als het kan NIETS meer op je pc behalve bijgaand progje downloaden. Hoe meer je doet, des te meer je wegveegt.
Succes ermee!

Aanpassing: Sorry, het lukt niet om de bijlage te plaatsen.

Het progje heet Restoration. Misschien vind je het met Google of zo.
Je kunt het via MSN ook van me downloaden. Geef maar een gil.
 
ff hardop denken :

als je 95 draait, dan werkt dat nog op de oude DOSschil en binnen het oude DOS had je het undelete commando.

Machine opstarten in DOS en achter de prompt typen:
UNDELETE
als het bestand ergens anders staat dan in de root dan moet je ff naar de mogelijke map "surfen" en DAAR UNDELETE intypen.

ALS het bestand hersteld kan worden, wordt de naam weergegeven op de 1e letter na, daar staat een vraagteken.

Daarnaast :

http://www.interdata.nl/products/filerestore.html

maar ja, die kost een paar eurootjes...........
 
favouriten

hoi allemaa,,,

bedankt voor de reacties,, heb restoration gebruikt,,, die vond inderdaad wat verwijderde bestanden,,, maar deze waren exe bestanden die verwijdert waren, en map met favouriten,,, stond er niet tussen,misschien toch wat verkeerd gedaan¿

groeten marcel
 
Als je niet helemaal vast van hand bent of wat te snel bent in de verkenner kan het ook gebeuren dat je zo'n map alleen maar verplaatst.

Heb het uitgeprobeerd met zoeken van een jou bekende link?
 
map fav.

hoi Elisa,

ik heb zelf niks vewijdert,,,, dit is op me werk gebeurt, maar niemand weet van iets de schuldige is al begraven , zo te zeggen.
iedergeval, restoration, heeft me de map fav. niet gevonden. heb hem al een paar keer laten draaien, maar niks in die richting,,,kan ook zijn dat sommige files gewoon weg zijn, die de comp niet onthoudt¿ zou wat zijn dat ze alles terug konden vinden, ook al zonder kwade bedoelingen, zou toch je schijf gauw vol zijn,,, de mijne iedergeval.
iedergeval bedankt voor je hulp en andere.
groetjes
Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan