Map geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

gesso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
2
Ik heb windows XP en wil af en toe checken wat er bezocht wordt op mijn PC.
In internetopties heb ik ingesteld: na 90 dagen wissen.
Via BEELD - INTERNET-OPTIES - GESCHIEDENIS heb ik 90 dagen ingesteld, dat de opgevraagde pagina's bewaard moeten blijven.
Probleem: als ikop Geschiedenis icoon klik zie ik alleen Vandaag. (ondanks de 90 dagen bewaring)
Hoe kan ik vandaag t/m 89 geleden bekijken, c.q. moet ik dat instellen?
Bvd!!!

P.S.Ik open Internet Explorer en werk Offline, klikte op het pictogram GESCHIEDENIS en ik kan NIET op datum zoeken naar de pagina die ik eerder had geladen

:(
 
Welkom op Helpmij

Ik verplaats het bericht naar de juiste sektie :)
 
Ook UITgevinkt (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd), ''De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgeloten." ? Kijk eveneens of de schijfruimte voldoende is, kan je regelen met de schuif, ook in IE/Algemeen en klik onder Tijdelijke Internet-bestanden op de knop Instellingen.
 
Het is natuurlijk wel zo dat als de gene die op je pc is geweest , bang is dat ie gecontroleert word , zelf voor het afsluiten even de geschiedenis wist .:D
 
Geplaatst door roby
Het is natuurlijk wel zo dat als de gene die op je pc is geweest , bang is dat ie gecontroleert word , zelf voor het afsluiten even de geschiedenis wist .:D

Oeps, ja dat kan ook natuurlijk. :D
@ Gesso, toch geen cleanertje meedraaien die de boel wist na het gebruik van de browser of afsluiten van de pc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan