map herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Beste mensen,
Bij het binnen halen van email kreeg ik de melding dat het bericht een virus zou bevatten of dat er geen schrijfrechten zijn...dat was nieuw voor me. Op de map inbox heb ik vervolgens via thunderbird een herstel gedaan ...de daar aanwezig emails verdwenen..ben ik deze emails definitief kwijt of kan ik ze ergens terughalen..het betreft circa 70 emails...in de andere folders ziet het er prima uit.

Thunderbird/Windows Vista business

Na herstart van de PC werkte alles weer prima... de fout zat niet bij thunderbird.

alvast bedankt,
Frans

:D Hoi fbijltje

Kijk nu goed gedaan :thumb: begrijp ik nu goed? dat je jouw e-mails terug toch hebt ?

Laatst bewerkt:
neen..ben nog steeds zo'n 70 emails kwijt die had ik al binnen gehaald voor dat ik map herstel deed en stonden nog in de map "inbox"....maar het binnen halen van nieuwe emails gaat nu goed.

Laatst bewerkt:
:confused: Beste fbijltje dan heb ik je toch verkeerd begrepen ( sorry ? :( ) ..

Jammer dat ik nu naar ziekenhuis moet heb een bepaalde controle, en kan ik me op dit moment niet verdiepen op dit probleem ..

Maar kan ik je even wel vertellen dat je evt. via webmail van je provider alle mails terug krijgen nog kan .....omdat je ze zelf niet verwijdert hebt ....toch ??

Zodra de email succesvol is binnen gehaald worden ze op de server verwijderd..dit heb ik zo in Thunderbird ingesteld. De inbox bij webmail is leeg!

hoi hoi hoi ben net terug ....:)

Zie ik dat jouw thema niet echt populair is, en echt geen reacties te zien zijn ze hier meer :( omdat ook zie ik dat die een echte gigantisch dubieuze probleem is ...
Eerlijk gezegd ik had op die manier ook nooit met mails problemen en zelf ook weet niet hoe dit oplossen zal moeten ..

Hier kwam ik wat tegen, dat ik denkt dat je helpen zou kunnen, mar als jouw schijf niet op rare manier formatteert is of met meerdere bestanden of meerdere keren overgeschreven is enz..etc.. enz..

Dus ...deze tip proberen kan helemaal geen kwaad, op andere kant mocht zoiets niet helpen andere manier weet ik echt op dit moment niet meer :( ( sorry ? ) ..

Kijk en =>> :( ALS je maar instructies echt en stap voor stap goed volgt, zal moeten lukken volgens mij ..

Laatst bewerkt:
...bedankt voor de tip... op die manier 24 mailtjes terug gehaald...

:D Meen je echt ?? ...je weet echt niet hoe ik blij mee voor jou ook ben ....:thumb:

Op die manier misschien nu wat kunnen wij andere gebruikers i.v.m. die verwijderde mails ook helpen :D ;) :thumb:

Dank je wel ! jij voor jouw inlichting :):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan