Map in outlook verwijderd hoe terug te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

twan1965

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Beste Allemaal,

Ik heb Vista Business, Outlook 2007 op mijn computer staan. Deze is stand alone, niet verbonden dus met een server. Vandaag heb ik mijn computer opgeruimd omdat de harde schijf behoorlijk vol stond en dus per ongeluk een map weggegooid met E mails er in (Voornamelijk foto's). Ik doe dat eigenlijk bijna altijd met shift delete de bestanden komen dus niet in de deleted itme terrecht. Zijn er mogelijkheden om toch mijn map (cq mails) te recoveren?

Groetjes Ik

Hoi,

Hoe ben je daarachter gekomen dan ..... kon je Outlook niet meer opstarten?

Als je namelijk via de verkenner een 'map' verwijdert, zou je Outlook niet meer kunnen starten zonder de mededeling, dat het PST-bestand niet gevonden kan worden.

Kortom: meer informatie graag.

Ja sanp het, het even terug lezende, roept het vragen op. Ik bedoel te zeggen dat ik een map in outlook heb weggegooid en ik geen oude pst heb. Outlook opent dus gewoon maar ik heb een map uit outlook vanmorgen verwijderd, ik zie dus wel de overige mappen maar de map die ge- delete is weet ik niet meer terug te halen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Pfff, een rotmededeling .....
Als je met Shift-Del die map hebt verwijderd is het inderdaad écht weg.
Ook adviezen die je hier wellicht krijgt met programma's als revuca etc. helpen echt niet.
Binnen Outlook wordt de managing van het PST-bestand helemaal 'intern' geregeld.
Er zijn w.b. Outlook altijd een aantal tips die ik geef:
- Sla bijlagen die je bij een mail krijgt altijd apart op.
- Zorg dat er een geregelde backup van je hele pst-bestand wordt gemaakt, daa gebruik je de invoegtoepassing pfbackup.exe voor waarmee je de frequentie én de lokatie helemaal zelf in kan stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan