Map in verkenner opent niet met linker muisknop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

broek134

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2016
Berichten
3
Als ik een map in Windows verkenner met de linker muisknop wil openen dan krijg ik de melding in de bijlage :ScreenShot009.jpgIk los het nu op door de map via de rechter muisknop te openen. Maar dit is wat omslachtig.

Alvast bedankt.
 
Je geef niet aan wat voor bestandstype het is, maar blijkbaar is het nog niet gekoppeld. Dat kun je vanuit datzelfde rechtermuisknop menu regelen trouwens: aangeven dat je het geselecteerde programma altijd wilt gebruiken voor dat bestandstype. Daarna kun je dan weer dubbelklikken.
 
Bedankt voor je reactie.

Wellicht was ik wat onduidelijk.
Het betreft hier niet een bestandsnaam.
Het gaat hier om een map in de verkenner. B.v. de map Windows.
Deze krijg ik niet met de linker muisknop geopend en dan krijg ik de meegestuurde afbeelding te zien.
Ik moet nu met het rechtermuisknop menu op "Openen" klikken en dan lukt het wel.
Overigens zie ik in dit menu niet "Openen met" dus kan ik ook niet koppelen.
Wellicht moet ik de verkenner koppelen in "configuraitescherm ---> standaardprogramma's". Maar ik weet niet met welke extensie.

Wie kan mij raden.

Dank en groet.
 
Kijk onder configuratiescherm ---> standaardprogramma's ---> "Maak een programma standaard voor een bepaald bestandstype" (of zoiets, tweede optie in de lijst) en koppel de Windows Verkenner met de extentie "folder" of "map". Scan voor de zekerheid hierna ook maar even op virussen.
 
Dank voor de reactie.

In de opsomming van extensies kom ik een dergelijke omschrijving niet tegen.
Ik heb een voorbeeldje toegevoegd van hoe dit er bij mij uitziet.
Wellicht laat dit zien met welk probleem ik te maken heb.

Ladder002.jpg

Groet,

René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan