Map kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wacco

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Hallo,
Als ik een map selecteer om te kopieren, en vervolgens naar een andere locatie (hdd) om hier deze map te plakken, dan wordt alleen de map hier geplakt, maar niet de inhoud.
Echter als ik de inhoud van een map selecteer om te kopieren, en ik maar op een andere loctie zelf een nieuwe map aan.
En in deze nieuwe map plak ik vervolgen de geselecteerde bestanden, dan gaat het wel.

Maar in 1x de volledige map (folder) met inhoud kopieren naar een andere locatie lukt dus niet.

Iemand dit probleem al gehad, en ook op kunnen lossen????

Gr,

Niemand met hetzelfde probllem.....en nog dringender....de eventuele oplossing :shocked:

Wat is de locatie waar je heen wil schrijven?
anders als C: waar windows op staat?
Geef aan hoe je dat precies deed met de exacte locatie erbij, het kan aan machtigingsinstellingen liggen.

Laatst bewerkt:
Het kopieren gaat mis naar een NAS.
Net nog ff geprobeert,.....en inderdaad, bij het kopieren op de C-schijf gaat alles goed.
Kan je aangeven hoe deze machtigingen te veranderen/aanpassen.

Gr.

Een NAS, Dus een netwerkschijf?
En is er op de harde schijf een NTFS partitie geformateerd? of is het een andere indeling?
Voor machtigingen in windows moet het een NTFS station zijn. om met windows in windows leesbare data te kopieren moet het een fat, fat32 of ntfs zijn.
Fat en fat32 is zo veroudert, dat het niet veilig meer is om dat te gebruiken als.... netwerkschijf. daar is geen windows beveiliging en machtigingen, bij fat indelingen is dat niet mogelijk.
En natuurlijk gaat op C: alles goed, dat is een NTFS station waar je machtigingen over hebt.
Dus is het geen NTFS dan ligt het daar aan.
Is het wel NTFS lees je dit klikliklik
In dat bericht gaat het over een partitie waar windows 8 op stond, in jou geval pas je dat toe op jou schijf.
Wanneer het geen NTFS was en je er een NTFS van maakte in schijfbeheer zijn de machtigingen veranderen hoogstwaarschijnlijk niet nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan