Map "Koppelingen" verwijderd, hoe terug herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eljefke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Ik heb dus de map "koppelingen" verwijderd uit c\gebruikers\"frederik", zonder te weten dat deze map je favoriete koppelingen weergeeft, links in je kader.

Kan iemand mij misschien helpen om deze map te herstellen? Krijg het maar niet gevonden :D natuurlijk weer niet echt slim om alles te verwijderden.

Groeten Sofie

Misschien is deze map naar de prullenbak gegaan, dan kun je deze gewoon terugzetten.
Anders zal een systeem herstel naar een punt vlak voor het verwijderen mogelijk de oplossing bieden.
mvg leo

Laatst bewerkt:
Mislukt

In de prullenbak is ze zeker gegaan maar had die natuurlijk leeggemaakt en pas achterna erachter gekomen dat deze map "koppelingen" eigenlijk dus voor iets diende :rolleyes: En systeemherstel gaat niet lang genoeg terug om deze map te kunnen herstellen. Dus zit nog altijd met hetzelfde probleem.

Groeten

Ben bang dat het dan een lastig verhaal wordt
Er bestaan programma's die dat mogelijk kunnen terug halen in dit soort gevallen.
bv van ontrack.
Ik ken daar echter geen gratis versie van.
Bovendien is het best een klus en is het maar de vraag of het lukt om de map te herstellen.
w.s. is het makkelijkst om je favorieten weer opnieuw op te bouwen.
mvg leo

.

Heb ook al zitten zoeken en zoeken, zal eens proberen met dat soort programma's vind je altijd wel ergens "gratis" dank voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan