map kwijt in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikekomen

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
100
hallo helpmij ik zit met een probleem.
ik heb windows 7 en ben opzoek naar een map die aplicatie data zou moeten heten..
weet iemand waar deze map staat in windows 7 ? ik moet namelijk iets wijzigen


groetjes :thumb:
 
Open de verkenner, ga naar 'orgainseren' en dan naar 'Map- en zoekopties'' en vervolgens naar 'Weergave' en tot slot aanvinken dat 'verborgen bestanden, mappen en stations' moeten worden weergegeven.
 
Laatst bewerkt:
Opwn de verkenner, ga naar 'orgainseren' en dan naar 'Map- en zoekopties'' en vervolgens naar 'Weergave' en tot slot aanvinken dat 'verborgen bestanden, mappen en stations' moeten worden weergegeven.

bedankt voor je snelle reactie !

maar zover ik weet bestaat de verkenner niet meer in windows 7 :)
 
Jij je zin: Bibliotheken. (Wat ik met verkenner bedoel is denk voor 2 miljard mensen helder?)

En nee / ja, de verkenner bestaat in Windows 7 nog steeds, ga maar naar de Windows knop, alle programma's, bureau-accssecoires en daar staat................... YES !!!!!!!! de Windows verkenner.
 
Laatst bewerkt:
Jij je zin: Bibliotheken. (Wat ik met verkenner bedoel is denk voor 2 miljard mensen helder?)

En nee / ja, de verkenner bestaat in Windows 7 nog steeds, ga maar naar de Windows knop, alle programma's, bureau-accssecoires en daar staat................... YES !!!!!!!! de Windows verkenner.

okee bedankt voor je hulp ik heb het gevonden :thumb:

maar de toegang wordt geweigerd weet jij misschien hoe ik dit oplos ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan