Map kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microsoftie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Hallo,

ik ben bezig aan een groot werk voor school. Ik moet verschillende thema's behandelen, waarvoor ik telkens een ander word document aanmaak en die plaats ik dan in 1 map.
Na verloop van tijd besloot ik die map van het account (waar iedereen aankan) te verplaatsen naar mijn eigen account op ons computer. Eenmaal ik via verkenner de map versleepte naar de gewenste map, kon ik de map niet meer openen of terugslepen. Die map staat nu in die map op mijn account, maar ik kan er niets meer mee doen: niet openen, nergens naartoe verslepen... Maar ik heb echt dat werk nodig, en het is een werk dat onmogelijk kan herdaan worden (wegens tijdsnood). Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Dank bij voorbaat,
Marijn

Probeer eens als administrator/hoofd gebruiker in te loggen (ervan uitgaand dat je XP\2000 draait)

XP_PC zei:
Log eens in onder dat oude account.
Heb ik al allemaal geprobeerd... Ik heb dit nog nooit eerder gehad... Kan het niet zijn dat die map op de een of de andere manier kapot is en dat die moet hersteld worden? Als ik de map vanuit Word probeer te openen zegt een foutmelding dat de map zich mogelijk op een ontoegankelijke plek bevindt, terwijl ik op dat account zit (en vanuit de andere accounts lukt het ook niet)...
Help Mij aub,
Marijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan