Map loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cybernews

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Hoi,

Ik heb een nogal overdreven groote muziek collectie op mijn computer staan, en elke keer als ik 'Mijn Muziek' probeer te openen loopt alles vast. Ik heb geprobeerd alles in nieuwe mappen te zetten maar Mijn Muziek is mijn verzamelpunt voordat ik het sorteer.

Wat moet ik doen om die map normaal te openen? :(

Groetjes,
Cybernews. :)

Ik heb geen flauw idee waarom hij zou vastlopen, maar de meest simpele oplossing lijkt mij om een ander programma te gebruiken om je map wat op te splitsen/verplaatsen oid.
Een goeie vervanging voor de standaard explorer is het gratis programma Total Commander van Ghisler.

Je kunt het hier downloaden: http://www.ghisler.com/

Als je het programma hebt gestart is het een beetje verwarrend in het begin, maar een beetje rondkijken en je snapt hoe je in je map moet komen en moet knippen en plakken ed.
Lukt het niet dan kom je gewoon weer terug, kijken of we verder kunnen helpen of een andere oplossing kunnen bedenken!

Succes! :thumb:

Ik heb het programma weer verwijderd want ik kon op geen mogelijkheid bij mijn documenten komen. Hij blokkeerde die hele map. :(

Nee, nooit op deze computer. Moet ik toch maar weer eens gaan doen! Bedankt voor de tip. :) Ik laat het weten als ik gedefragmenteerd heb.

het is wel aangeraden om per maand 1x te defragmenteren :P

Ja dat probeer ik ook altijd, maar ik heb er nooit aan gedacht het op déze computer te doen. Nu kan ik er weer gewoon in! :thumb:

Bedankt! En nu maar eens sorteren dan. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan