map maken in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron woodman

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
wie kan mij helpen bij het volgende probleem.

Als ik outlook express opstart komt automatisch een nieuwe map aanmaken in beeld.

ik begrijp er niets van waarom dit gebeurt. Heeft het misschien iets te maken met Zone-Alarm. (ik roep maar wat?!?)

Gegevens:
Laptop HP pavilion dv1055ea
Windows XP home
1024 MB intern
mobile internet verbinding (kabel)
outlook express 6.00 SP2

Wie heeft hier ervaring mmee?

THNX

Groet, Ron Bosman

Bijlagen

En sinds waneer heb je dit?? mischien dat je namelijk een herstel punt kunt nemen voor die datum dat je daar weer vanaf bent.
Uiteraard was ik al aan het zoeken naar een oorzaak maar die kom ik ook 123 niet tegen.

En als je nou eens een map aanmaakt, wat zegt hij dan.

herstelpunt

hi bedankt voor je snelle hulp

ik heb dit sinds ik msoffice 2003 verwijderd heb van mijn compie. Daarna weer de msoffice cd 2000 geinstalleerd. Sinds die tijd heb ik het. Een herstel punt doe ik liever niet want dan gaat het verkeerd ivm de onjuiste software.

O ja, als ik daarna op annuleren klik kom ik gewoon in outlook. soms krijg ik een vervolg vraag dat zone-alarm niet kan communiceren met outlook ivm taalproblemen

Groeten, Ron

Heb je het probleem dan ook als je zonealarm eens deinstaleerd, als je al aangeeft dat zonalarm ook al een conflict heeft met Outlook Epress.

zone alarm

Hi Jarno,

Je had gelijk als ik zonealarm uitzet krijg ik de melding niet meer. Dus binnen zone alarm gaan zoeken en daar
junk e-mailserver uitgezet en voila opgelost

THNX voor je hulp

Groet, Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan