map met e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

WickedOne

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
29
hallo,
waar kan ik mijn e-mail terug vinden? (de map dus :p)
want mijn laptop wou namelijk niet meer volledig opstarten en ik heb linux laten opstarten van CD om zo aan al mijn bestanden terug te kunnen, maar ik kan nergens mijn e-mails vinden...
mvg
 
Uw ost file, waar alle lokale kopiën van uw e-mails inzitten (die niet verplaatst zijn naar een PST file) staat standaard hier:
C:\Documents and Settings\%username%\local settings\application data\microsoft\outlook

Let op dat je de "verborgen mappen" moet kunnen zien om hiernaartoe te browsen.

Als je zeker wilt zijn waar de ost bij jouw staat, kun je:
1. rechtsklikken op Mailbox en kiezen voor "properties"
2. daar op de "general" tab klikken op "advanced"
3. daar klikken op "offline folder file settings"
Zoals je ziet in de print screen.
 

Bijlagen

  • ost.jpg
    ost.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 28
oke, thx.
ik kan niet op de Mailbox rechts klikken... ik kan vista namelijk niet meer opstarten. en heb er nu Linux Kubuntu op staan. maar dat is maar een testversie, omdat ik hem anders moest installeren.
dus ik ga dan even kijken voor de mails. en dan ga ik de laptop terug zetten naar de fabrieksinstellingen.

:edit: dus ik kan dan die ost file kopieren op mijn externe HDD en dan als ik de laptop terug gezet heb naar fabrieksinstellingen terug kopieren naar de map van outlook?
 
Laatst bewerkt:
ik kan die ost file niet vinden hoor, btw, het is opgerlagen op vista.
 
De locatie van de OST file is op een Vista is onder
C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook en die locatie kan niet veranderen bij Vista.

Het is dus niet erg dat je niet kunt controleren via de Outlook client.
 
ik denk dat het toch niet outlook was die ik gebruikte... want er zit niets in de map... het zal de standaard mailingclient van vista zijn, kan ik die ook trg vinden?
 
Inderdaad, de standaard mail client is Windows Mail.

OK, tof dat je je mails gevonden hebt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan