• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Map met gebruikersnaam en wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dokman

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2023
Berichten
71
Hallo,

ik heb en script gemaakt, maar er zit 1 fout in waar ik niet uit kom.

Er worden gegevens ingelezen van uit en ander bestand. Deze worden bewerkt in het hoofd bestaande bestand.
Er wordt en bestand aan gemaakt, deze komt in een open netwerk te staan. Dan ga ik met een code deze verplaatsen naar
en andere map in een ander lokaal netwerk. Maar dit netwerk is beveiligd met en gebruikers naam en wachtwoord.

Nu wil ik het gebruikers naam en wachtwoord in het script verwerken, maar weet niet hoe.

Code:
    Dim myFile As Object
    Set myFile = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
    Call myFile.CopyFile("G:\Transmissions Planning\Export FMS\Export naar FMS630.txt", "\\10.10.100.12\Public\ERP\InFolder\", True)

Nu moet er bij 10.10.100.12 de gegevens in gevoerd worden.

Als ik windows toegang geef tot die map gaat het goed. Maar gebruik ik en andere computer die geen toegang heeft tot
die map. Omdat de gegevens niet zijn ingevuld krijg ik en foutmelding.

Ik wil het via het script doen en niet via windows. Omdat sommige mensen geen toegang hoeven te hebben tot deze map
maar wel het Excel-bestand moeten gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan