map met slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandyH

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2012
Hallo,

Sinds gisteren heb ik windows 7 op PC geinstalleerd omdat XP niet meer wou opstarten, ik heb een aangepaste installatie gedaan, en alle oude data van windows, dus ook de map met 'mijn documenten' zit daarin.
Bij die map, genaamd 'windows.old' staat een slotje in het map-icoontje, dus ik kan niet aan deze bestanden, ik heb al naar de rechten gekeken bij eigenschappen>beveiliging, maar er is voor iedereen toegang tot alles (system, dan PC Sandy (moest ergens een PC naam opgegeven bij installatie, en administrator), ik ben de enige gebruiker van deze PC ook.

Hoe kan ik dat slotje wegkrijgen en toegang krijgen tot deze bestanden ? En nadat ik alles heb verplaatst naar waar ik wil, zou ik graag deze map wissen.

Bedankt alvast,
Sandy

Ik heb dus van alles al geprobeerd wat ik in die link vond, en niets lukt, overweeg nu echt wel om Windows 7 eraf te zwieren en terug over te stappen naar XP, wat een gezever is met dat met die accounts, terwijl ik de enige gebruiker ben ! Als ik via administrator inlog kan ik zelfs niet meer aan mijn C schijf ! Zou het beter zijn als ik windows 7 opnieuw installeer maar kies voor een format ? Zodat alles eraf is ?

Tip: sla je oude documenten en andere data (ook de windows.old map) op op een stick of een externe schijf en installeer Win 7 opnieuw maar dan een schone installatie.
Maak een account met administratorrechten met een sterk wachtwoord en een account voor normaal gebruik ook met wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan