Map Muziek niet weg te branden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Deze map staat in de gebuikers en kan deze niet weggooien. Want; verwijderd uit de "root" en dus ook bureaublad in de prullenbak, zet Vista 'm gewoon weer terug! Toch MOET IE ERUIT! GR!

Hoe?

Bij voorbaat dank

Onduidelijke melding:
a. Gaat het hier niet over de map Gedeelde muziek, die voor de hele computer geldt (en dus voor alle gebruikersaccounts op die computer).
b. Is deze map niet gekoppeld in een Bibliotheek van een van de gebruikers?
c. Een schermafdruk van Verkenner waar die (teruggezette) map in te zien is zou het mogelijk een stuk duidelijker maken
d. EDIT, toevoeging: Is het niet genoeg/werkend om alleen de inhoud van die map in zijn geheel weg te gooien, dus de map zelf te laten staan?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Um... dacht dat de map een windows map was... met zo'n muzieknoot erbij... op de een of andere vreemde manier is deze gekoppeld aan het bureaublad de inhoud is al weggezet op een andere schijf met een map muziek (individuele map). Deze kan vanuit verkenner aangesproken worden. zoals het er naar uitziet is de gewraakte map er een uit de windows\users root. Ik denk dat dat een map is met systeem status en dus niet weggegooid kan worden.

Zie d. in mijn vorige posting. [Mijn] Muziek heeft elke gebruiker, net zoals Documenten, Afbeeldingen, Downloads etc.

Tijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan