Map na downen leeg

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik download met Grabit en payserver eweka. Daar had ik afgelopen vrijdag totaal geen moeite mee. Alles kwam goed binnen. Maar vandaag tref ik na het downen alleen maar lege mappen. Hoe zou dit mogelijk kunnen zijn? Als ik in Grabit op download folder klik, staat daar wel de bedoelde map.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Zou het wellicht met de snelheid te maken kunnen hebben? Download met 5000 kb/s.

zoek voor de zekerheid even naar bestanden die vanaf vrijdag op je pc zijn geplaatst.

Zoeken -> Bestanden en mappen -> (Opties verborgen bestanden & optie systeembestanden etc. aanzetten, Laatste wijziging: Aanmaakdatum: datum afgelopen vrijdag tot nu)

Succes,

Tijs.

t gekke is wel dat de cache map wel helemaal vol staat met de bestanden. Maar t wordt niet omgezet naar rar-bestanden.. hoe kan dit?????

t gekke is wel dat de cache map wel helemaal vol staat met de bestanden. Maar t wordt niet omgezet naar rar-bestanden.. hoe kan dit?????

Kan alleen maar gokken, maar stel dat die bestanden, omgezet naar .rar, op een externe harde schijf moeten worden gezet die er niet aanhangt of niet herkend wordt, danwel naar een map/schijf waar geen ruimte genoeg op is???

Zwaar gokwerk, maar je kunt het maar beter even nagekeken hebben.

Tijs.

nee.. dat is niet het geval..
ik heb niets veranderd aan instellingen. En afgelopen woensdag deed ie het perfect. En de mappen die ik toen volgedownload had, zijn nu weer leeg!
Dus.. nog meer gokjes???

ik denk toch dat het aan de post ligt.. Ik probeer het nu thuis, en daar gaat de ene download prima, en de andere niet. Daar blijft de map echt helemaal leeg. Wel een map in article, met allemaal tekstbestanden.
Kan iemand dit bevestigen?

Hey misschien hebben jullie hier allemaal wat aan voor de mensen die de problemen nog wel hebben. Ik had vorige week van last van precies hetzelfde probleem. Nu had ik alle google hits die er mee te maken hadden gelezen maar er niets aan. Bij mij was het probleem als volgt:

Schijf waar windows op staat is: Sata schijf 200 Gb
Overige darta schijven:
1x IDE : 300 Gb
1x Sata: 500 Gb

Nou was het probleem.. Na nieuwe installatie van windows gaf die problemen.. De sata schijven kwamen rechts onderin de taakbalk te staan als hardware veilig verwijderen.. net als usb dus.. beetje raar maar ook.. De 2 sata schijven werkte dus niet helemaal goed ff paar drivers installeren en doen het weer.. grabit bleef de problemen houden. Daarna grabit op de IDE schijf geinstalleerd en ja hoor.. De download folder kwam weer mooi vol te zitten.. Ik weet niet wat hier mee te maken heeft als iemand dat weet zou ik het ook graag horen.. Maar voor de mensen die de problemen blijven houden misschien een handige tip.

Ik heb inmiddels op de site van Eweka gelezen dat zij testen of het allemaal werkt met newsleecher.. Nou ben ik overgestapt en inderdaad heb ik nooit meer last van het probleem. Van de week toevallig met Grabit (newsleecher was even niet voorhanden) mislukte het weer.. Daarna met newsleecher perfecte resultaten..
succes..

Ik heb hetzelfde probleem, met grabit 1.6.2b. Ik ben weer teruggestapt naar 1.6.1. en nu werkt alles weer prima.

Wellicht een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan