map niet kunnen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Divemaster

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2006
hallo,

Onlangs heb ik een muziekfile van bittorent gedownload en deze in een map geplaatst. Ik krijg met geen mogelijkheid deze map verwijderd. Hetzelfde geldt voor het verwijderen van een willekeurige map in de temp directory. Unlocker, Wholockme, veilige modus, alleen lezen modus, alle pogingen zijn tevergeefs. Ik krijg de melding dat de toegang is geweigerd en/of de schijf beveiligd is tegen schrijven.

Ik werk op laptop met xp sp2. Wie heeft de oplossing voor dit probleem.

is bittorrent soms nog actief? Als dat nog loopt krijg je waarschijnlijk die map niet weg, omdat het programma eraan blijft vasthouden

Ook even in veilige modus als het niet gewoon lukt.

is bittorrent soms nog actief? Als dat nog loopt krijg je waarschijnlijk die map niet weg, omdat het programma eraan blijft vasthouden

Nee, deze is niet actief. Wel staat het programma op de schijf. Wellicht verwijderen?

Misschien is het probleem dat je niet de Eigenaar bent van de bestanden.

Start in Veilige modus, ga naar de Temp map, rechtsklik op zo'n 'hardnekkige' map daaronder, kies Eigenschappen, kies tabbblad Beveiliging, klik knop Geavanceerd, klik tabblad Eigenaar, klik jezelf aan in het onderste venster, en druk Ok. Je wordt dan eigenaar van de map. Kijk eens of je hem dan verwijderen kunt.

Datzelfde kun je ook met dat bittorent muziekbestand proberen.

Succes,

Tijs.

Misschien is het probleem dat je niet de Eigenaar bent van de bestanden.

Start in Veilige modus, ga naar de Temp map, rechtsklik op zo'n 'hardnekkige' map daaronder, kies Eigenschappen, kies tabbblad Beveiliging, klik knop Geavanceerd, klik tabblad Eigenaar, klik jezelf aan in het onderste venster, en druk Ok. Je wordt dan eigenaar van de map. Kijk eens of je hem dan verwijderen kunt.

Datzelfde kun je ook met dat bittorent muziekbestand proberen.

Succes,

Tijs.

Beste Tijs,

Ik kan niet kiezen om eigenaar te worden/te wijzigen. Heb alleen de keuze uit delen/beveiliging, aanpassen, archiveren

Laatst bewerkt:
Kies dan Delen en Beveiliging (zoals je boven noemt), ga dan naar tabblad Beveiliging, klik knop Geavanceerd, klik tabblad Eigenaar, klik je eigen account aan, vink aan: Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen, en kies Ok.

Tijs.

Kies dan Delen en Beveiliging (zoals je boven noemt), ga dan naar tabblad Beveiliging, klik knop Geavanceerd, klik tabblad Eigenaar, klik je eigen account aan, vink aan: Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen, en kies Ok.

Tijs.

Ik KAN geen eigenaar, account kiezen. Ik heb alleen de keuze uit lokale en andere netwerken waarbij lokaal grijs is. Ik kan niets wijzigen.

Ben je wel Beheerder op je PC? En ben je wel via Veilige modus ingelogd, zoals ik eerder al geschreven had?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan