Mijn PC draait onder Vista Home Premium. De harde schijf is onderverdeeld in 3 partities nl: C, D en F. Nu is er een map op de F partitie die ik niet meer kan opendoen. Wanneer ik dit probeer krijg ik volgende melding: U hebt momenteel geen toegang tot deze map, klik op doorgaan. Dan krijg ik de mogelijkheid om via het tabblad beveiliging toegang te krijgen. Vervolgens kom ik in het tabblad beveiliging van die map terecht en daar staat dan : de aangevraagde beveiliginggegevens zijn niet beschikbaar of konden niet worden weergegeven. Als ik via verkenner op deze map ga staan dan wordt er aangegeven dat deze leeg is terwijl er 48 Gb gegevens in staan. Wanneer ik nu opstart in veilige modus dan krijg ik wel toegang tot deze map. Op de PC ben ikzelf de enige met een administrator account, de rest zijn standaard gebruikers. Wie kan me helpen dit probleem op te lossen. Ik heb wel al in veilige mode een nieuwe map aangemaakt en daar alle gegevens ingeplaatst maar ik kan de oude map nog steeds niet verwijderen omdat ik "niet gemachtigd ben om deze bewerking uit te voeren."