map niet te openen of te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Ik heb een map met foto's, die niet wil openen. Ik kan hem ook niet verwijderen of de naam veranderen. het ding is 'versteend'. Verder werkt alles normaal.
Dank voor jouw antwoord.
Dirk Windows XP

Heb je administrator/beheerders rechten op je pc ?

Groeten Marcel

openen map gelukt

Met Unlocker (geen blokkerend element gevonden) lukte het een keer door de naam te veranderen; daarna was hij weer potdicht nadat ik de naam van de hoofdmap, waarin deze map zit, had ik gewijzigd. Daarna weer met Unlock geopend. Dank Stein, steingoed! Hoogteijling ook dank, ja ik ben administrator. Zou het kunnen zijn, dat de oorspronkelijke naam van de submap te lang was? Maar ik kon hem toen niet veranderen!
groeten van Dirk

Hier op kantoor op ons netwerk hebben we ook wel eens problemen gehad met namen incl. pathnamen die langer werden dan iets van 255 tekens.
Daar konden we op de reguliere wijze ook niets meer mee dus het zou kunnen.

Ik weet natuurlijk niet hoe lang het totale path incl. bestandsnaam is bij jou.

Groeten Marcel

(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

opmerking

OK, gedaan! Maar ik moest wel eerst zoeken en heb dat al eerder gedaan (eerst inloggen natuurlijk!). Het zou handig zijn als onder de laatste posting de knop "reageer op een vraag" vervangen zou worden door "reageer", want je reageert ook op antwoorden ipv vragen. En dan een dropdown met keuzes: reageer op de (oorspronkelijke) vraag/ reageer op dit antwoord/ zet 'opgelost'
De oorspronkelijke plek voor opgelost kan natuurlijk gewoon daarnaast blijven bestaan.

Dank nog! Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan