map niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Ik heb op mijn XP systeem, 256mb ram, P IV, een bestand vanuit Mijn Documenten op partitie C naar de logische partitie D gekopieerd. Die map bevat een aantal bestanden. Ik had de oude map in Mijn Documenten op C al leeggemaakt. Dus als ik hem open staat er niets in. Niettemin is deze map in Mijn Documenten in C niet te verwijderen terwijl het een gewone map is. De foutmelding die ik krijg is: "Fout bij het verwijderen van bestand of map. Kan vragenformulier-januari-2004 niet verwijderen. Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven." Wat kan ik er aan doen om deze map toch weg te krijgen?

sgrav000
 
heb je al eens gezocht naar dat bestand 'vragenlijst?'

en volgens mij zou je kunnen proberen om in veilige modus de map te verwijderen.

nog een tip:

heb je al eens geprobeerd om via map mijn documenten en dan eigenschappen de map te verplaatsen dus via het menu eigenschappen?
 
Probeer het eens in Veilige Modus te verwijderen.
Vaak wil het dan wel.
 
Lukt het wel om de map te verplaatsen? Maak dan een nieuwe (lege) map zet daar die andere map in. Verwijder daarna de net aangemaakte map.

Dit wil soms nog wel is lukken hoe gek het ook lijkt :)
 
verwijderen bestand

Jheroen, ik begrijp niet hoe jij via Mijn Documenten/Bestand/Eigenschappen een bestand wil verplaatsen. Wil je mij dat uitleggen?

sgrav000
 
Re: verwijderen bestand

Geplaatst door sgrav000
Jheroen, ik begrijp niet hoe jij via Mijn Documenten/Bestand/Eigenschappen een bestand wil verplaatsen. Wil je mij dat uitleggen?

sgrav000

je kunt via verkenner mijn documentenmap rechts klikken een nieuwe doellocatie/map opgeven
 
verwijderen bestand

Dank voor de reacties.

De veilige modus oplossing van Lucky Fred en de verplaatsoplossing van Harmen_666 geven dezelfde foutmelding. De oplossing van Jheroen (laatste reactie) beantwoordt niet aan het probleem. Het ging om het verwijderen van een map in Mijn Documenten. Via de Verkenner kan je alleen maar Mijn Documenten zelf verplaatsen en die moet gewoon blijven staan. Dus ik ben er nog niet uit.

Weten jullie nog meer oplossingen?

sgrav000
 
dat bestand vragenlijst ken je dat ergens van en weet je nog waarmee dat geopend moet worden?
het lijkt er nl op dat iets in windows dat bestand, of wat er van over is vast houdt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan