map niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnyw

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2001
ik heb het volgende probleem nl.:heb ooit een cd op mijn harde schijf gezet en nu is die niet te verwijderen.ik kan ze wel verwijderen maar na heropstarten staat die beruchte map er weer.ik heb al in veilige modus gebropeerd ,ik heb unlocker geprobeerd ,heb de map al in de verkenner verwijderd maar telkens komt die terug.ik heb ook al de naam veranderd enz. mijn schijf is in 4 verdeeld nl. c-d-e-f en de map staat op de d-schijf.ik heb ook al de d-schijf geformateerd maar niets helpt.min os = windows xp pro.hopelijk kan er mij iemand helpen?
gr.ronnyw.

Ben je zeker dat het geen map is die door windows gebruikt wordt? Dan kan het zijn dat windows die automatisch terug zet als je hem verwijdert.

eerst en vooral bedankt voor uw vlugge reactie.ik heb die map zelf aangemaakt en dat was de naam van de zanger dus??

Hoi :)

Station D geformatteerd en toch blijft er nog wat opstaan....dat is nieuw voor mij...:rolleyes:
Wat precies is voor jouw formatteren als ik even mag vragen ?

ED

Sorry voor het zeer late anwoord maar heb enkele dagen problemen gehad met mijn pc.hoe ik de d schijf heb geformateerd :
links geklikt op D en voor formateren gekozen.maar dat zal dan wel anders moeten vermoed ik hé??
gr.ronnyw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan