Map niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

geen probleem

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Goedenavond,

Ik had in mijn externe schijf een mooie map gemaakt met bestanden erin.

G:/foto's/ik
of stonden gewoon in foto's

zoiets dacht ik, maar die is verdwenen. Ben bang dat dit komt door verkeerd afsluiten :(
Is er een manier om die map weer terug te halen?, Verborgen mappen zijn zichtbaar.

Want ik kan wel op bestandsnaam zoeken, en dan komen ze wel te voorschijn en zegt die dat ze in G:/Foto's staan maar daar zie ik niks.
En helaas weet ik niet alle namen van de foto's :(

Enige idee hoe ik dit kan oplossen?

,Mareno

vreemd ik zou op de mapnaam zoeken dan als die gevonden kopieren en ergens heen kopieren bijv. het bureaublad.

laat het even weten als het je gelukt is.

succes:thumb:

Hoi,

Soms is het apostrofje in een map- of bestandsnaam de oorzaak.
Je zou dan in een 'dos'-venster kunnen proberen naar die map te gaan en een copy-opdracht geven naar een (tijdelijke) map op je harde schijf.
Hierna maak je een nieuwe map aan, zonder apostrof, zoals 'fotoos'. Staat wel oubollig, maar het 'werkt' wél.

Hoi,

Soms is het apostrofje in een map- of bestandsnaam de oorzaak.
Je zou dan in een 'dos'-venster kunnen proberen naar die map te gaan en een copy-opdracht geven naar een (tijdelijke) map op je harde schijf.
Hierna maak je een nieuwe map aan, zonder apostrof, zoals 'fotoos'. Staat wel oubollig, maar het 'werkt' wél.
Ik kan de basis dingen van cmd, maar weet niet het commando om een map te kopieren naar een andere map.

Dus mijn vraag is nu, Wat is het comando? :o

@blackhacker heb geprobeert maar niet gelukt.

MvG
Mareno

het is ondertussen opgelost want adobe bridge zag wel alles en daardoor heb ik alles kunnen terug halen.

Nog bedankt voor de reacties :)

,Mareno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan