Map niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Kemman

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Beste Forumleden,

Ik heb een vreemd probleem. Ik had een map genaamd "x" en deze is niet meer zichtbaar in de verkenner. Als ik opnieuw een map "x"aan maak, zegt het systeem dat deze map al bestaat. In mijn instellingen heb ik aangevinkt verborgen mappen en bestanden zichtbaar maken. Als ik in verkennen een bestand/document ga zoeken in de map "x" dan vindt het systeem dit wel. Echter de map blijft onzichtbaar. Wie heeft raad?
Systeem: W7 ultimate 64 bit, sp1, I7 2600 Gh, 16 Gb Interngeheugen, op HD nog 25 GBvrij
Alvast bedankt voor het meedenken.
Jan

hallo jan probeer eens met zoeken in de start balk en type daar in je x map en dan heb je hem wel denk ik

Beste ewanpols,
Ik heb e.e.a. geprobeert maar krijg steeds de melding "onjuiste parameter.
De map staat bij mij in:
H:/mijn documenten/gerda ik zie dus de hele map "Gerda " niet. Wil je s.v.p. een voorbeeld geven van het commando. Alvast bedankt.

Groeten,

Jan

Als je de tips van Ewanpols met Administratorrechten uitvoert, zie je dan nog steeds de map niet?
Eenvoudiger werken is het met een alternatieve bestandsbeheerder zoals Freecommander met Administrtorrechten uiteraard. Rechtsklik Freecommander.exe > tabblad Comptabiliteit > uitvoeren als Administrator

Beste Dorado,

Je tip om freecommander te installeren werkt! Hartelijk dank daarvoor. Mijn vraag kan worden gesloten.
Een ieder bedankt voor het meedenken.

Jan

Geweldig nieuws!
Wil je dan je vraag als opgelost markeren in de blauwe balk in de beginpost van dit discussiedraadje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan