Map op externe HD opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWeb1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Hallo allemaal,

ik heb een raar probleem. Ik heb op C:\ en op F:\ allebei XP Pro gezet (i.v.m. op de 1 wel internet en op de andere (F), i.v.m. muziekprogramma's CUBASE Ai5 & AUDITION 5.5). Nu kan ik sinds gisteren 1 map op mijn externe HD (2 Setups) op de C:\ partitie niet meer openen (wel bekijken, maar als ik op 'openen' klik, krijg ik de boodschap "2 Setups reageert niet" en kan ik alleen nog maar op beëindigen klikken.:o
Uiteraard hetzelfde geprobeerd op F:\ en.....gek oh gek, alles werkt daar normaal. :shocked::shocked:

Onder C:\ heb ik een viruscheck gedaan, maar alles is schoon (volgens Microsoft Essentials). Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?

Headstart 2.8 Ghz met 1,25 intern geheugen (PC is van 2005).

Ik hoop dat iemand een suggestie heeft,

Groet,
Ron :cool:

Microsoft Essentials is nou niet echt een goede virusscanner. Download een scanner als AVG of Avira, die zijn veel beter.:thumb:

Dank voor je reactie

Microsoft Essentials is nou niet echt een goede virusscanner. Download een scanner als AVG of Avira, die zijn veel beter.:thumb:

Dank voor het meedenken. Echter, het probleem is niet MSE maar dat mijn HD 1 bepaalde map niet (meer) opent. Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met de 2 anti-malwareprogramma's die jij noemt. Ik heb al gelezen dat e.e.a. volledig afhangt van persoonlijke smaak en tot dusver heeft MSE mij gebracht wat ik ervan verlang, namelijk....bescherming.
Desondanks waardeer ik het dat je de moeite hebt genomen te rageren.

m.vr.gr.
Ron:cool:

Laatst bewerkt:
Antwoord op jouw vraag

En dat is een interne harde schijf?

NOPE. Het is een WD MyBook van 2 Tb (externe schijf dus). Wat overigens wel raar is, is dat ik zonet deze betreffende map wel kon kopiëren naar mijn andere extrene HD. Terwijl ik dit aan jou schrijf, probeer ik de betreffende map nog even te openen en.....wat gebeurt er?? HIJ OPENT GEWOON????
Ik weet dat PC's rare dingen zijn (soms), maar dit is wel heel vreemd, toch?

Anyhow, deze mag op slot en ik dank jou nogmaals heel hartelijk voor je tijd en je moeite om deze NOOB van dienst te willen zijn,

m.vr.gr.

Ron

Mmm, raar. Naja, ik ben ook een n00b (op sommige terreinen) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan