Map openen/verplaatsen niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mackaliaga

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
24
Hallo allemaal,

Na heel veel gezocht/uitgeprobeerd te hebben, vond ik het hoog tijd om HM in te schakelen.

Situatie:
Ik heb op mijn hardeschijf een map genaamd "bd60d4410544157d552ab795f845" ik weet niet wat ie doet of hoe die daar komt. Ik heb eerder ook al geprobeerd het te verwijderen maar dat wilde niet baten, kreeg de foutmelding dat ik niet de rechten heb. Die heb ik wel want ben lid van de Administrators.

Nou heb ik per ongeluk een andere BELANGRIJKE map daar ingesleept, met als gevolg dat ik de belangrijke map niet kan gebruiken/openen/verplaatsen.

Krijg telkens de melding "U hebt momenteel geen toegang heb tot deze map", wanneer ik kies voor Doorgaan. Krijg ik de melding "U hebt geen toegang tot deze map".

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt voor alle moeite!

Groetjesss

PS: via veilige modus krijg ik hetzelfde resultaat
 
Hoi,
klik rechts op de map eigenschappen>beveiliging en dan zie je mogelijk S-xxxxxx.xxxxxxx onbekende account als gebruiker.
Als dat zo is wordt dan eigenaar v.d. map.
 
Laatst bewerkt:
super voor jullie hulp!!!

@maikel
Unlocker zegt dat ie geen geblokkeerde map ziet, heb met het programma wel de "belangrijke" map eruit weten te halen.

@mik Zjegger
Ik denk dat er zon gebruiker tussen stond maar die had ik weggehaald, en Administrator alle rechten gegeven. Maar alsnog zonder succes.
 
Kun je het met unlocker niet verwijderen?
soms lukt het niet en zegt unlocker dat je de pc moet herstarten en dan word het verwijderd.
rechter muis op de map en dan unlocker,actie verwijderen.
 
Moet de map perse verwijderd worden? Ik heb er ook zo een staan waar ik overigens wel in kom, mij stoort 'ie niet.
 
@Mik Zjegger
10000000 maal dank!!!
Het is me gelukt!!!

Via tabblad Beveiliging > Geavanceerd> Eigenaar > de gebruiker toevoegen.

De gebruiker die ik heb toegevoegd stond er al maar heb dit nogmaals gedaan en nu heb ik opeens wel de rechten:D

Allemaal super veel dank voor alle hulp!!!
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan