Map openen werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrMagic

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2006
Wanneer ik een map wil openen krijg ik de melding: Het doeladres van deze Internet-snelkoppeling is ongeldig. Ga naar het eigenschappenvenster van de Internet-snelkoppeling en controleer of het doel juist is.
Maar het doel is juis en dit doet ie bij alle mappen die ik wil openen. Ik kan ze alleen nog openen met verkenner!
Iemand een idee want word hier een beetje gek van.
Alvast mijn hartelijke dank!

Enige?

Ben ik de enige die dit probleem ooit heeft gehad en/of hebt?

Hmm :confused: er zit wat fout in je shell waarschijnlijk.. Doe eens een schijfopruiming, defragmentatie en een schijfcontrolle, die vind je allemaal als je de C:\ met rechts klikt en eigenschappen kiest onder algemeen en extra..

Doe daarna eens via start uitvoeren en type

sfc /scannow --> ok xp cd inleggen en wachten tot ie klaar is...

Dit is allemaal algemaan onderhoud om fouten in het systeem op te sporen en misschien te verhelpen.. :)

ZipPe zei:
Hmm :confused: er zit wat fout in je shell waarschijnlijk.. Doe eens een schijfopruiming, defragmentatie en een schijfcontrolle, die vind je allemaal als je de C:\ met rechts klikt en eigenschappen kiest onder algemeen en extra..

Doe daarna eens via start uitvoeren en type

sfc /scannow --> ok xp cd inleggen en wachten tot ie klaar is...

Dit is allemaal algemaan onderhoud om fouten in het systeem op te sporen en misschien te verhelpen.. :)

Bedankt voor de informatie he alles gedaan zoals jij beschreef maar probleem blijft. Melding blijft telkens terug komen behalve als ik de mappen via de verkenner open.

MrMagic zei:
Ja, als je gewoon je C drive bekijkt en je ziet al die mappen staan en er daarvan 1 wilt openen door er dubbel op te klikken dan krijg ik die melding!

Als je de C: schijf bekijkt zit je toch in de verkenner ?

Jozo zei:
Als je de C: schijf bekijkt zit je toch in de verkenner ?

Ik heb nu Tweak op regel 18 rechts: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
gedaan en alles draaid nu weer gewoon. Pffffff bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan en zeker om mij door te verwijzen naar die site!!

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan