map openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

12thomas34

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
als ik een map open komt de zoekfunctie ipv de inhoud van de map. als ik dan op zoeken druk zie ik wel de inhoud.

bij mijn email kan ik de bijlagen niet openen en zegt'ie dat ik in mapopties iets moet veranderen maar, ik heb daar al eens gekeken en vind het niet.

wie kan mij helpen met een gedetailleerde uitleg ????????

Geplaatst door 12thomas34
als ik een map open komt de zoekfunctie ipv de inhoud van de map. als ik dan op zoeken druk zie ik wel de inhoud.

http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_folder_open.htm

Geplaatst door 12thomas34
bij mijn email kan ik de bijlagen niet openen en zegt'ie dat ik in mapopties iets moet veranderen maar, ik heb daar al eens gekeken en vind het niet.

wie kan mij helpen met een gedetailleerde uitleg ????????

Graag zelf iets gedetaileerder zijn a.u.b ?? Er zijn taloze bijlagen die je in en verschillende E-mail clients kunt openen..
Dus is het handig om te weten welk programma het hier betreft, misschien is het Outlook Express, ligt voor de hand maar hoeft niet :) .
Zijn het alle bijlagen of beperkt het zich tot .jpg, .pps, .zip kortom welke bestands extensies geven dit probleem??

bv.
Unable to open .PPS attachments directly from Outlook Express?

mpg gaat niet hij zegt dan dat er geen prog. aan het bestand gekoppeld is
wmv. ook niet.
foto's lukken wel dus het is denk ik enkel bij filmpjes

Indien je nooit eerder dit soort bestanden met Windows geopend hebt, zal je eerst het bestand eens op moeten slaan bv. op je bureaublad en deze dubbel klikken dan zullen die gewoon met MediaPlayer moeten openen. Daarna zal outlook express ze ook wel herkennen en deze dan ook met media player openen. Immers stuurt Outlook E je naar Mapopties toe (een onderdeel van Windows en niet van Outlook E) om dit aan te passen.. Dus neem ik aan dat die fout niet in Outlook zit.

Indien je van Windows de melding krijgt dat het een onbekend bestand is zoek dan met "Een programma kiezen" naar Windows Media Player en zet je een vinkje bij het hokje "Deze bestands typen altijd met dit programma openen"..
:)

http://www.995.ca/support/email/errors/attachments.shtml

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan