Map over zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo beste mensen,

Ik heb een paar mappen over geplaats van mijn desktop naar mijn laptop.Nou wil ik dez openen op de laptop maar dat lukt me wel ,maar daarna kan ik niks meer aan klikken en blijft deze hangen,moet ik weer cont alt del doen.Wie weet hoe dat kan.Kan trouwens de map wel gewoon openen op de desktop.Heb genoeg vrije ruimte op de laptop.


Groet Indiaan.:(
 
Via externe harddisk,dit heb ik wel vaker gedaan,maar dan wel zonder problemen.
 
Heb je al eens gerechtsklikt om te zien of er een vinkje staat voor lezen?
Zo ja, haal dit dan weg.
 
Je bedoeld bij eigenschappen nee dat helpt niet ,maar nu zie ik dat je bij eigenschap wel bij aanpassen Bijv: video's weg haald en er bijv: documenten geschikt voor elk bestandstypen aanklikt dan kun je wel weer alles openen,maar zo gauw als je bijv:Miniatuur aan klikt bij beeld,dan blijft hij weer hangen,nu heb ik het wel opgelost maar eigenlijk niet hoe ik het hebben wil.Maar in iedergeval bedankt voor je mee denken.Tips zijn altijd welkom. Dus als ik bij beeld kijk en druk op miniatuur weergave en druk dan wat in de map aan filmpje of foto dan blijft alles hangen en druk ik bij beeld op tegels dan gaat het wel vreemd maar ja.


Groet indiaan.
 
Als je op de pagina kijkt waar die bestanden staan....
er staat toch niet toevallig een noot of iets van video?
Tsja 't is maar gokken.
Normaal gesproken zeg je geschik voor bestanden, muziek of film. Misschien bedoelde jij zonet wel hetzelfe.

Aanvulling:
Ik bedoelde rechtsklikken op 1 van die files die niet te openen zijn.
Dan krijg je iets te zien met lezen en vinkje ervoor of niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan