map "pas geopend" verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Zo nu en dan kom ik de map "pas geopend" tegen (XP prof). Ik vind niet nodig dat andere gebruikers kunnen zien wat ik resent geopend heb. Kan ik deze map resoluut verwijderen? Of moet ik een register aanpassing doen? of kan ik die map via tweakui verwijderen? wie weet een antwoord

Erik

Misschien kan je hier wat mee: rechtsklik (leeg stukje) op de taakbalk, Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, tabblad Geavanceerd, klik eerst op lijst wissen en haal dan vinkje weg bij Onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven en klik OK.

Ik kan "onlangs geopende bestanden enz..... niet op de aangewezen plek vinden. Ik heb zowel in de menu start als in de klassieke menu start gekeken. ( ik gebruik de klassieke menu start).
Ik kom de map alleen maar tegen als ik via de explorer één map omhoog ga. Ik moet eerst nog maar eens opletten wanneer die map verschijnt.

groeten
Erik

Je moet in de taakbalk, onder aan je scherm, rechtsklikken.
Dan komt er een menu naar boven en dan kun je de aanwijzingen van Gezina volgen.

Ik heb Gezina´s instructies goed gevolgd maar heb geen onderdeel "onlangs geopende bestanden vinden"

Erik

Ik weet niet hoe dat zit met het Klassieke Menu, ik zie wel bij Klassiek menu Start, klik Aanpassen de optie Wissen (Klik op Wissen als u de vermeldingen van alle onlangs geopende documenten, programma's en websites wilt verwijderen) maar dat zal je dan na elke sessie moeten doen...denk ik.

Add Recent Documents to the Classic Menu is een reg-filetje: nr 16 rechts op http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Misschien is dat wat. Lees eerst het tekst-gedeelte bovenaan de site. Er staan nog meer filetjes op, zoek op recent en bekijk wat van toepassing is. Maak voor de zekerheid een herstelpuntje. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan