map per ongeluk verwijderd Is er nog een manier deze terug te halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Ja sorry voor de lange titel.
Iemand is op de computer geweest om wat van zijn bestanden die erop stonden te verwijderen, maar heeft daarbij perongeluk mijn Limewire saved map verwijderd, waarbij dus alle mp3 bestanden zijn verwijderd. Hierna is dus ook nog de prullenbak geleegd(!)
Is er een manier deze map nog terug te krijgen.
Ik kan echt niks vinden!
Systeem herstel helpt niet, nouja dat had ik ook niet verwacht.
Heel erg bedankt.

ik heb je hoofdletters maar even verwijderd...waarschijnlijk bleef je caps lock hangen.

ik heb je hoofdletters maar even verwijderd...waarschijnlijk bleef je caps lock hangen.

Ja sorry toen ik op verzend drukte zag ik ook dat het een beetje te veel hoofdletters waren.

Ik ga nu. Ik hoop dat jullie me morgen kunnen helpen, natuurlijk mogen jullie nu ook reageren :p

Terug naar de basis. Staan zie niet in de prullebak en vervolgens terug te zetten ?
Ton

probeer het gratis programma recuva
werkte voor mij wel toen ik mp3's kwijt was

Ik hoop dat dit werkt. Ik ga het strax proberen. In ieder geval alvast bedankt

EDIT: Ik denk niet dat het gaat werken.

Laatst bewerkt:
Ok even alles:

Ik heb nu 2 programmas uitgebrobeerd beiden vinden ze niets.
Heeft er nog iemand een goed programma?

Vergeet niet dat hoe meer je installeert, des te groter is de kans dat fragmenten van de verwijderde bestanden overschreven worden en de kans tot terugkrijgen steeds kleiner wordt. Het moeten dus eigenlijk bootable reddingsprogrammas zijn die dus niets installeren op je HD of partititie waar de verloren data staat. Ik weet niet of UBCD4 of vergelijkbare (bv BootCd9), reddingsmogelijkheden kent.

Laatst bewerkt:
Nee dit gaat niet meer werken.
Heel erg bedankt voor de hulp iedereen! :)

Jammer voor jou ! Misschien voor de toekomst eens denken aan backups zeker nu de prijs van grotere USB-sticks aan het afnemen is.
Misschien hebben vrienden en kennisen aan wie je informatie verstrket hebt nog een kopie.
Wil je desondanks deze vraag als "opgelost" markeren (rechts onder)
Succes, Ton

Hoi Crime ik weet niet hoe graag of je die mp 3 bestanden terug wil hebben maar met het prg Search And Recover kan je mp 3 bestanden terug halen. Ik heb het zelf gratis kunnen downloaden bij de site Giveaway of the Day daar was het een dag gratis. Mss is er een trail periode om het te gebruiken en kan je ze zo alsnog terug halen. Het prg zelf werkt erg goed en zeer grondig en vindt veel meer bestanden terug dan alleen mp 3 .
MVG..
Pred...

Ik heb ze wel graag terug.
Het is nu al wel een paar dagen geleden dat ik ze kwijt raakte.
Kan het nu nog steeds?

Ja wel hoor dat is heel goed mogelijk klik hier eens, ik lees net dat je 3 maal gratis een recover kan uitvoeren. Lees het maar ff door.
Pred...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan