Map van 500 mb na SP2-install

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal, ik heb na de install van SP2 via automatische updates erg veel minder ruimte. Dit o.a. door een map in de Windows-directory 'SoftwareDistribution' welke na de install 500 mb groter is geworden. Kan ik deze directory gewoon verwijderen of is dit noodzakelijk voor Windows?

GRTZ fun_surfer.

Bij mij is deze map maar 17 MB. maar ik heb wel een map ServicePackfiles van 500 Mb in Windows.
Deze map heb ik even op een andere partitie gezet om te kijken of alles blijft werken. Waarschijnlijk is dit een backup (die meestal niet werkt) die je dan kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
Bij mij staat dezelfde map als bij fun_surfer.449 MB
Zou die van sp2 komen? Bij eigeschapen zie ik dat die op 12 Augustus 2004 aangemaakt is. Toen was sp2 nog niet op mijn pc.

Groetjes.

Ook de map van Will-Well staat bij mij, 416 MB groot. aangemaakt op 22 september 2004. Dat zou van sp2 kunnen zijn

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik met die map ook hetzelfde doe, ik wacht nog even of iemand eenzelfde geval heeft meegemaakt.

Ik geloof dat ik die map met ServicePackFiles heb gewist, maar dat weet ik niet meer zeker, kan ook een andere map zijn geweest. Zag ik in Tips & Trucs dat die map zonder problemen gewist kon worden. Ik heb die map Downloads (in SoftwareDistribution) verplaats en wacht nu even af wat er eventueel mis gaat...

GRTZ fun_surfer.

Tot nog toe gaat alles goed, ik heb geen problemen ondervonden. Ik laat de map lekker weg! ;)

TNX voor de replies, grtz fun_surfer.

Dat ga ik ook eens uitproberen. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan