Map van pc naar pc versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvanloon

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
35
Hallo allemaal,

Ik wil in visual basic een programma maken, dat als ik het op computer 1 (thuis) open, via computer 2 (ergens anders, familie etc.) de mappen op computer 1 kan inzien.
Ik vraag me af of dit mogelijk is. Alle reacties zijn welkom.
Alvast bedankt!

Nick van Loon
 
Gebruik anders Skydrive van Microsoft. Hetzelfde effect:)
 
Is er ook een manier zonder gebruikersnaam en wachtwoord? Dus dat ik andersom, van computer 1 de mappen van pc2 kan inzien, zonder dat zij dat weten?
 
Dus je bedoelt iets anders. Teamviewer, Logmein o.i.d. Bij al dit soort progamma's zal de client zien dat jij in hem/haar computer zit:confused:
 
Meeste bekende programma's zullen altijd toestemming vragen voordat er toegang tot bijvoorbeeld bestanden wordt gegeven. In een lokaal netwerk zal je eventueel wel folders kunnen delen en ze dan inzien. Er zijn wel andere manier zoals dit maar deze programma's worden vaak voor verkeerde dingen gebruikt.
 
Bedankt. Ik denk dat ik een andere oplossing heb gevonden via een .bat bestand. Vraag me alleen af hoe ik %username% in visual basic kan krijgen. Als ik mijn gebruikersnaam namelijk verander naar %username% krijg ik een error. Iemand een idee?

Nick van Loon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan