map verborgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

javahulp

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2013
Beste mensen,

Ik weet hoe ik een map ken verbergen... hier is mij probleem ik ken files van die map vinden via normaal search.....

Bijvoorbaat bedankt

Hallo javahulp. Wil je mappen weer zichtbaar maken.?? Is je mapje doorzichtig en niet geel van kleur.?

Aanvulling: Wellicht dit. Vermoedelijk staat in de eigenschappen van de map dat die moet verborgen worden. Als je de map ziet, dan heb je in de opties van Windows gevraagd van de verborgen mappen weer te geven. Rechtsklik op zo'n map en kiezen voor Eigenschappen, staat er een vinkje bij verborgen? Haal het weg en je zou een normaal gekleurde map moeten krijgen.

Laatst bewerkt:
Misschien formuliert ik mij probleem niet goed:

Mij map en de onderliggende mappen zijn verbogen en de bestanden ook. Maar zeg dat ik een foto download van en noem het: Javascript. EN plaats deze in de map... en zet het op verbergen.
Dan als ik op start klik en klik bij progamma`s en bestanden zoeken: Javascript. dan krijgt ik gewoon de afbeelding.

Hoe verberg iets zodat ik via zoek het niet krijgt???

Alles wat je zoekt vind hij op de computer terug. Als je zegt javascript en je hebt het onder die naam opgeslagen, dan vind hij deze terug bij search. Je kunt nog wel eens hier kijken. Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan