map verdwenen bij verplaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter gp69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Eerst en vooral wil ik mij excuseren indien dit niet bij het juiste onderwerp zou staan, maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten.

Gisteren heeft mijn vader bij het opruimen van zijn computer een map geknipt van de submap aafbeeldingen bij zijn account naarn gewoon de map met de naam van zijn account. Sindsdien is deze map spoorloos.
We hebben al vanalles geprobeerd maar tot nu toe heeft niets effect gehad om deze map met foto's terug te vinden

Iemand enig idee hoe we deze terug kunnen vinden?

Hoi,
kijk eerst eens in de prullenbak mss heeft hij 'm per ongeluk verwijderd.
Als je de naam van de map weet gebruik dan de zoekfunctie in Windows (neem ik aan).
Zoek anders op .jpg (als de bestanden die extensie hebben) om je foto's te achterhalen.

Beste, ik heb reeds in de prullenbak gekeken en we hebben al gezocht met de windowsfunctie
Dit echter zonder resultaat ...

Geen idee eigenlijk
Ik heb gewoon via de zoekfunctie in de startbalk, de map met de accountnaam en via deze computer gezocht

Het is bekend dat de zoekfunctie van Vista niet je van het is :o
Schakel anders de optie "verborgen bestanden weergeven" in bij mapweergave (control folders) bij uitvoeren.
Zoek dan eens in de gebruikersmappen (all users, user *jouw accountnaam* enz.)

Laatst bewerkt:
nog steeds geen resultaat, dit was al aangevinkt
ik heb de prullenbak nog eens gecheckt en ook hier was er niets te vinden
vreemd vind ik dat bij gewoon knippen en plakken deze map ineens verdwenen is.... normaal blijft de map toch "staan" in de map voor het knippen totdat ze ergens wordt geplakt....

Ik heb nog 1 laatste voor je, levert dat geen resultaat dan weet ik het ook ff niet meer. :o
Download ClipboardViewer (gratis) en kijk of er nog wat op je klembord staat. Je hoeft het programma niet te installeren, je hoeft alleen maar te dubbelklikken op het exe-bestand.

Dan hoop ik dat nog iemand anders een oplossing voor je heeft, wat je nog zou kunnen proberen is een chkdsk /f

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan