map verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hhaan

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Berichten
133
Ik heb per ongeluk een map in windows 7 verwijderd. Hij was te groot voor de prullenbak en nu is het definitief. Is er toch noh een mogelijkheid om hem terug te halen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
Hoi hoi Hhaan

Uch jej als maar op definitief manier verwijdert deze map is, .... dan is ook weinig hoop dat je die helemaal terug kan krijgen :(

Probeer maar met DEZE HIER ! Recuva, en mocht dat niet kunnen helpen dan zal je een betere en professionele betaalbare software voor nodig moeten hebben, zoals bijv. Data Rescue PC3 of EaseUS Data Recovery enz..etc..
 
Laatst bewerkt:
Als je nog enige kans wilt maken dan kun je het beste windows niet gebruiken en vanaf een speciale opstart cd proberen de zaak te redden.
Let er ook op dat je geen nieuwe software installeert op de schijf waar de map staat (dus ook geen herstelsoftware) anders wordt de oude map sowieso overschreven en ben je alles kwijt.

Maar over het algemeen is de kans erg klein als het een map betreft op de C schijf omdat die constant wordt gebruikt door Windows.
 
Verplaatst van Overige software naar Windows 7
 
alternatieve methodes om de map terug te halen

Hoi Hhaan,

Ik las net toevallig via google je berichtje. 't is al iets ouder dus mogelijke al opgelost?

In ieder geval niets opnieuw installeren en liefst zo weinig mogelijk op die harde schijf doen. buick heeft gelijk dus windows zelfs niet opstarten en werken met een speciale (recovery) cd is een mogelijke oplossing.

Daarnaast kan je ook de harde schijf er uithalen en in een ander systeem met recovery software opstarten (zo werk ik meestal).

Ik heb op mijn site nog een aantal links naar data recovery software verzameld:
http://www.es-service.be/foto/links-naar-foto-recovery-software/

Sven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan