Map verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2003
Als ik een map wil verwijderen via de verkenner krijg ik de volgende foutmelding: Fou bij verwijderen van bestand of map, kan het opgegeven bestand niet vinden. Wat zou ik hieraan kunnen doen

Je kunt eens je schijf opruimen. Misschien wordt hij dan wel verwijdert.

dude90

Dit was beide helaas niet de oplossing. Ik kan de map ook geen andere naam geven, en in de opdrachtprompt verwijderen lukt ook niet. Heeft nog iemand tips?

Een map waar wat mp3's ingestaan hebben, niets bijzonders dus. Hij staat gewoon op mijn C-schijf. Maar ik heb dit probleem als een vaker gehad, op een andere schijf, en omdat daar niet zoveel opstond kon ik die gewoon formateren.

Helaas precies hetzelfde probleem, hij geeft gewoon aan dat hij het opgegeven bestand niet kan vinden.

Kijk hier.

Start anders op met een opstartdiskette en probeer dan de map te verwijderen.

Groetjes,
Bennie

Het is een map die ik zelf heb aangemaakt, hij heet gewoon c:\muziek

Ik heb jullie opties weer geprobeerd, maar helaas. Ik krijg dat rotding niet meer verwijderd. Ik heb in het register het een en ander verwijderd dat met deze map te maken had, maar dat bied ook geen oplossing.

scandisk haalt niets uit. En de key die in het forum staat dat Bennie aangeeft heeft alleen te maken met een avi-file die niet verwijderd kan worden.

Beste mensen,

het is me gelukt de map te verwijderen. Helaas moet ik jullie wel de oplossing schuldig blijven. Ik probeerde het volgens mij voor de 150 keer, en nu ging de map gewoon weg.
In ieder geval allemaal bedankt voor het uitzoeken.

groetjes Ivo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan