Hallo Mensen,
Op mijn schijf staat een map die Tydelijk heet. Deze is gebruikt om dingetjes uit te pakken en dan te installeren. Nu wil ik deze map verwijderen maar dat lukt niet. ook niet in de veilige modus. De kenmerken van deze map staat op "alleen lezen" Als ik dit wil veranderen krijg ik een melding:
Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmereken op dit bestand.
F:\tydelijk\RECYCLER\NPROT...\00000030.dll
Ik heb dan de opties om te negeren of alles negeren of opnieuw of annuleren.
Als ik op negeer klik veranderd de tekst in;
F:\tydelijk\RECYCLER\NPROT...\00000031.dll
enz.
Ogenschijnlijk is de map leeg, maar bij eigenschappen is te zien dat de map nog zo'n 60 Mb inneemt. Deze waarde verschilt iedere keer maar blijft in de buurt van de 60 Mb
Het lijkt er op dat het iets te maken heeft met de prullenbak. Hoe los ik dit op!
Met vriendelijke groet, Toheba
Op mijn schijf staat een map die Tydelijk heet. Deze is gebruikt om dingetjes uit te pakken en dan te installeren. Nu wil ik deze map verwijderen maar dat lukt niet. ook niet in de veilige modus. De kenmerken van deze map staat op "alleen lezen" Als ik dit wil veranderen krijg ik een melding:
Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmereken op dit bestand.
F:\tydelijk\RECYCLER\NPROT...\00000030.dll
Ik heb dan de opties om te negeren of alles negeren of opnieuw of annuleren.
Als ik op negeer klik veranderd de tekst in;
F:\tydelijk\RECYCLER\NPROT...\00000031.dll
enz.
Ogenschijnlijk is de map leeg, maar bij eigenschappen is te zien dat de map nog zo'n 60 Mb inneemt. Deze waarde verschilt iedere keer maar blijft in de buurt van de 60 Mb
Het lijkt er op dat het iets te maken heeft met de prullenbak. Hoe los ik dit op!
Met vriendelijke groet, Toheba