Map wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
3.501
Als ik een map aanmaak en daar wat bstanden in plaats en die bestanden vervolgens weer eruit haal (of erin laat) dan kan ik de map niet meer verwijderen dan krijg ik de melding dat het in gebruik is door een ander proces, dit gebeurd bij iedere map altijd, pas als de pc opnieuw is gestart dan kan ik de mappen verwijderen, dit is heel vervelend en ik weet niet waar het aan ligt, heb al verschillende programma's uigezet en wat overblijft zie je op de foto. Dit probleem heb ik normaal nooit maar ik kom er niet vanaf...
Wie weet raad??
 

Bijlagen

  • end.jpg
    end.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 28
de bijlage die jij laat zien heeft niets met mappen te maken. Wat je nu laat zien zijn alle lopende processen op je pc.

logisch dat je deze keer op keer te zien krijgt als je je pc opnieuw opstart. De meeste van deze processen MOETEN draaien anders werkt windows niet.
 
ja dat begrijp ik, de foutmelding houdt in dat het misschien door een programma in gebruik is en deze staan daarin alleen ik kan geen programma vinden die deze map in gebruik heeft........
 

Bijlagen

  • map.jpg
    map.jpg
    16,1 KB · Weergaven: 18
Start de computer op in veilige modus. Verwijder dan de map.

Groeten,
 
aha!

ben je wel ingelogd als administrator of als user?
 
Ik ben aangemeld als beheerder van de computer, wat veilige modus betreft ik wil gewoon die mappen kunnen verwijderen zonder veilige modus of andere toestanden
 
zou je ff een lijstje kunnen posten met alle progs die op je pc geïnstalleerd staan? misschien staat daar iets bij?¿?
 
Zie foto
 

Bijlagen

  • lijst.jpg
    lijst.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan