Mapbrowser werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
134
Hallo,

ik heb in Vista het zoveelste probleem mogen ondervinden. Als ik een bestand in bijvoorbeeld Microsoft Word of Excel wil ''opslaan als...'' krijg je een browsertje voor je mapjes. Dat je kan kiezen waar je het bestand wilt opslaan. Hetzelfde als met ''openen". Echter, blijven alle programma's vasthangen als dat browsertje wordt geopend! Ik kan dus geen bestanden meer opslaan en openen. Dat is héél erg vervelend.

Ik heb contact gehad met Packard Bell, die wisten het eigenlijk niet en zeiden dat ik de hele computer maar opnieuw moest installeren. Daar heb ik natuurlijk geen zin in, dus dat bewaar ik als laatste optie. Alhoewel ik dan eigenlijk XP erop wil hebben. Met Vista loopt alles in de soep, daarvoor koop ik geen nieuwe computer van bijna 1000 euro.

Alvast bedankt voor de hulp!
 
de pc is dus nog nieuw....
afgeleverd met vista.....
dan ging ik terug naar de winkel.
en hoezo het zoveelste probleem met vista.
Hier bij werkt het als een trein....
 
Het zoveelste probleem omdat met Vista bij mij;

- Veel spellen vaak vastlopen (ook al zijn ze Vista compatible)
- Sommige spellen moet ik elke dag opnieuw reïnstallen (Op XP nooit gehad, op de 2 Vista PC's wel)
- Internet valt regelmatig even weg (gebeurd bij de andere PC's in huis niet, die op XP draaien)
- De mapbrowser kapt er dus mee.
- Mijn mapjes worden niet altijd meer met een map-icoontje aangegeven. Ook erg storend.

Dat soort dingen dus. En veel van deze problemen had ik ook op mijn andere PC waar standaard Vista op stond...
 
dan vraag ik mij af of jouw pc wel geschikt is voor vista??
maar zoals ik al eerder typte...ik zou de pc terug brengen als deze pas nieuw is.
 
Als deze PC standaard geleverd is met Vista mag ik daar toch wel van uit gaan? Het is ook niet een hele suffe PC, Imedia X1150. moet toch goed kunnen lijkt me?

Merk processor : Intel
Type processor : Dual 2 Quad Q6600
Kloksnelheid : 2,4 GHz
Cachegeheugen : 8192 KB
Bustechnologie : 1066 MHz
Intern geheugen : 2048 MB
Harde schijf : 1000 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce 8600 GS TurboCache
Grafisch geheugen : 512 MB
Shared videogeheugen : nee
Modem : geen
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 6x USB 2.0
TV-out : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : -
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
 
volgens jouw gegevens is het geschikt...
garantie geval dus.....
 
Fijn, dat is alweer de 2de PC binnen één maand. Had hiervoor een Acer, die kapte er helemaal mee. Moet je dan tegenwoordig toch nog aan de HP kasten gaan? Voor mij geen rommel meer!

Ik wacht nog even wat meer reacties af. Niet dat ik jou niet vertrouw, maar het is toch weer een hele onderneming om die PC weg te brengen. Is hij weer lekker lang weg..
 
Hoi !

Als de ..... terug naar Packard-Hell !

Zij zijn nl. verantwoordelijk voor de problemen met hun voorgeinstalleerde Vista-versie, en niet Microsoft !!

Succes,

Harry.

Enne.....als je weer een PC zoekt: ik bouw dezelfde configuratie in een Thermaltake-kast incl. Vista Ultimate voor € 250.= minder, incl. 2 jr. hardwaregarantie van Alternate !

Greetz,

Harry.
 
Bedankt Harry. Dit is dus géén gevalletje Windows opnieuw installeren en het is weer gefixed?

Bedankt!
 
en volgens jouw gegevens wordt de pc bij je thuis opgehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan