Mapjes kopieëren vanuit Outlook (Window's Mail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samantha V

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Berichten
69
Hoe kan ik vanuit Window's Mail (onder Vista) mijn mapjes kopieëren?
Ik heb verschillende mappen aangemaakt bij mijn outlook en wil die overzetten op een andere computer, maar ik kan de mappen niet in zijn geheel kopieëren.
Ik wil ze dus per mapje over kunnen zetten. (het zijn er nogal veel)
Heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt.
MvG, Samantha
 
Bij "Bestand - Importeren en Exporteren" kan je kiezen welk mapje je wilt exporteren en in welk formaat. Deze kan je dan terug importeren via een andere outlook.
 
Bij "Bestand - Importeren en Exporteren" kan je kiezen welk mapje je wilt exporteren en in welk formaat. Deze kan je dan terug importeren via een andere outlook.

Dank je,

Ik ga er vanmiddag meteen mee aan de slag.

MvG, Samantha
 
Bij "Bestand - Importeren en Exporteren" kan je kiezen welk mapje je wilt exporteren en in welk formaat. Deze kan je dan terug importeren via een andere outlook.

kan ik er dan ook meerdere mapjes tegelijk kopieëren?
voor uw duidelijkheid, deze mapjes staan op mijn laptop en die heb ik thuis vandaar dat ik het niet meteen kan uitvoeren.
 
Je kan niet meerdere mappen tegelijkertijd selecteren, maar in 2007 kan je een vinkje aanzetten dat hij ook de submappen meepakt. Als dit met 2003 ook zo is kan je dit dus wel fixen met wat vindingrijkheid

:thumb:
 
Je kan niet meerdere mappen tegelijkertijd selecteren, maar in 2007 kan je een vinkje aanzetten dat hij ook de submappen meepakt. Als dit met 2003 ook zo is kan je dit dus wel fixen met wat vindingrijkheid

:thumb:

ik ga deze vraag als opgelost aanvinken, want ik kom er achter dat het toch anders zit. Het zijn groepen. Dus ik verander de vraagstelling even.

Groet, Samantha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan