Maplestory (en andere Nprotect spellen) lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raffeltje

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hoi,

als ik een spel wil spelen wat wordt beveiligd door Nprotect, krijg ik bij het opstarten verschillende toepassingsfouten. alleen dit al zou irritant zijn. maar zelfs als ik deze wegklik en terug in game ga (dat kan wel). dan slaat hij direct weer af met als nog vaak dezelfde toepassingsfout. soms geeft hij ook al een fout als ik op de play button druk maar dat hij nog niet is gestart. die andere komen vaak in het zwarte scherm als hij aan het opstarten is.

het gekke is dat hij dit bij alle spellen met Nprotect doet, en dat ik verder op de computer nergens last van heb alleen onder het opstarten van dit spel.

even een paar voorbeelden van toepassingsfouten toen ik maplestory de laatste keer opstartte

maple1.jpg

maple2.jpg

maple3.jpg

Maple4.jpg

maple5.jpg

Specs:
besturingssysteem: windows xp (sp 3)
processor: intel core 2 duo 2.66 ghz (2cpu)
geheugen: 2048 MB RAM
video kaart: Nvidea Geforce 8600 GT
antivirus/firewall: panda antivirus 2008

dus hij zou moeten draaien zonder problemen. hij voldoet zeker aan de systeemeisen.
heeft iemand ooit ook dit probleem gehad of heeft iemand misschien suggesties hoe ik dit op kan lossen

Dus je kan wel het wegklikken en weer terug naar het spel?
dat is echt vaag.

Dus je kan wel het wegklikken en weer terug naar het spel?
dat is echt vaag.

ja, hij gaat terug naar het bureaublad waar dan die toepassingsfouten komen. als ik die fouten weg klik dan blijft hij gewoon in de taakbalk staan en kan weer klikken op maplestory in de taakbalk. maar als ik dat doe dan word het scherm 1 sec zwart omdat hij terug wil gaan naar het spel, maar gooit me er ook meteen weer uit met dezelfde toepassingsfouten.

Hebben alle spellen eerst wél goed gewerkt of is dit altijd geweest ?

altijd al zo geweest :( (tenminste Nprotect spellen andere doen het wel gewoon. flyff, sro, grand chase en gunz deden ongeveer hetzelfde daar kreeg ik ook toepassingsfouten bij)
zelfs op de oude computer waar het systeem ook gewoon voldoende was werkte hij niet.
het enige vergelijkbare wat ik tussen beide computers kon ontdekken was dat ze beide panda antivirus hebben. misschien dat het daar door komt.

Laatst bewerkt:
vaag, zulke fouten zijn idd ook inet echt firewall fouten. misschien op nieuw de client downloaden. En een schone instal van een nieuwe gedownoade file ?

vaag, zulke fouten zijn idd ook inet echt firewall fouten. misschien op nieuw de client downloaden. En een schone instal van een nieuwe gedownoade file ?

denk ook niet dat dat werkt
heb de game op die oude computer zoon drie keer (niet eens direct na elkaar) geprobeerd en op deze pc ook alweer 2x geprobeerd maar nog doet ie het niet :(

Maar heb je altijd dezelfde installer gebruikt ? probeer is een nieuwe te downloaden. of bedoelde je dat ?

ik heb um iedere keer opnieuw gedownload ja (als je dat bedoeld)
en als je een ander soort installatie bedoeld dan weet ik niet wat je bedoeld ;)
zijn er trouwens nog andere gratis mmorpg's die niet op nprotect draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan