MapleStory Private server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickbors

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2010
Ik heb mijn eigen maple private server klaar staan. Maar nu krijg ik iedere keer een melding als ik probeer om een Launcher te openen.

java wordt niet herkend als een interne of externe opdracht programma of batchbestand

wat moet ik hiermee doen? ik had iets gezien van Runescape private server en daar was een oplossing voor. maar die werkt niet bij Maplestory.

Klinkt alsof Java niet geïnstalleerd is. hier te downloaden om te installeren.

Tijs.

Java JDK 6 Update 6

Klinkt alsof Java niet geïnstalleerd is. hier te downloaden om te installeren.

Tijs.

Java JDK 6 Update 6

Het is zo dat ik Java JDK 6 Update 6 op de computer heb gezet omdat ik die nodig heb voor die private server.
maarja veel goed heb ik er niet aan gehad, want de server doet het nog niet
Ik zal eens proberen om de java va jou link erop te zetten. Eens kijken of dat werk zo niet dan installeer ik Java JDK 6 Update 6 weer opnieuw.

Slotje-Slotje-Slotje-Slotje
:(-:(-:(-:(

Uh, is je probleem opgelost nu?
Indien ja, meld dat dan even terug, en meld daarna zélf even de vraag af [op het Helpmij-forum moet degene die de vraag start zelf de vraag afmelden].
Als opgelost aanmerken doe je met: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Succes,

Tijs.

Uh, is je probleem opgelost nu?
Indien ja, meld dat dan even terug, en meld daarna zélf even de vraag af [op het Helpmij-forum moet degene die de vraag start zelf de vraag afmelden].
Als opgelost aanmerken doe je met: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Succes,

Tijs.

Nee het is nog niet opgelost, maar aangezien niemand meer reageerde heb ik het maar opgegeven.

Tijs.

Tijs.

maar het is niet opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan