maplestory verbindings fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

kibuts

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
26
om te beginne het hele verhaaltje

khep vroeger maplestory gespeeld en toen ben ik een tijdje gestopt maar nu had ik gister weer zin erin omdat vrienden ermee zijn begonnen

dus ik moest me w8woord enzo weer opvragen want die wist ik niet nou dat was zo gebeurd maar toen stuite ik op een probleem ik logde me in en was in het spel maar zo'n 5sec alter viel maple weg door een verbindings fout niks ernstigs dacht ik aangezien ik had vroeger ook soms had nou ik deed het nog eens en weer viel ik weg
en dat zo'n 10keer 8ter elkaar toen heb ik maple van de computer gegooid en opnieuw gedownload

echter was de fout niet verholpen toen ik hem weer opstarten ik het is nu al de volgende dag we zitten in de middag en nog steeds krijg ik de verbindings fout als ik me inlog

weet iemand mischien hoe dit te verhelpen is mvg Gilbert Vonken
 
speel het zelf ook wel eens zoek anders je code fout is op op de nexon site
en is het maple global of maple europa ?

om te beginne het hele verhaaltje

khep vroeger maplestory gespeeld en toen ben ik een tijdje gestopt maar nu had ik gister weer zin erin omdat vrienden ermee zijn begonnen

dus ik moest me w8woord enzo weer opvragen want die wist ik niet nou dat was zo gebeurd maar toen stuite ik op een probleem ik logde me in en was in het spel maar zo'n 5sec alter viel maple weg door een verbindings fout niks ernstigs dacht ik aangezien ik had vroeger ook soms had nou ik deed het nog eens en weer viel ik weg
en dat zo'n 10keer 8ter elkaar toen heb ik maple van de computer gegooid en opnieuw gedownload

echter was de fout niet verholpen toen ik hem weer opstarten ik het is nu al de volgende dag we zitten in de middag en nog steeds krijg ik de verbindings fout als ik me inlog

weet iemand mischien hoe dit te verhelpen is mvg Gilbert Vonken
 
maple europa

en dit is mijn exacte fout melding:


kan gen verbinding met de inlogserver maken

je bent niet online of de server van maplestory wordt gecontroleerd
zie de homepage van maplestory voor meer informatie

yes|no


als ik yes duuw krijg ik een rare link die niet aankomt
Deze namelijk:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Windows/%1http://nl.mapleeurope.com
 
het zou kunnen liggen aan je verbinding met je modem of router dat sommige instellingen niet goed staan voor maple of bekijk je firewall is of maple bij uitzonderingen staat.

probeer het is met een andere computer of laptop op de zelfde verbinding kijk of het lukt

MVG Mikaa

maple europa

en dit is mijn exacte fout melding:


kan gen verbinding met de inlogserver maken

je bent niet online of de server van maplestory wordt gecontroleerd
zie de homepage van maplestory voor meer informatie

yes|no


als ik yes duuw krijg ik een rare link die niet aankomt
Deze namelijk:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Windows/%1http://nl.mapleeurope.com
 
khep firewall zelfs uitgehad toen viel die nog weg
router instellingen heb ik geen verstand van dus durf er niet aan te komen
en dit is de enigste computer in huis
 
ja ik kan helaas niet veel met alleen de fout melding alleen weet ik dat hij niet goed verbind
met een andere computer of laptop had ik nog kunnen kijken of het aan de computer lag anders moet je even op het forum van nexon zelf kijken misschien hebben mensen dit probleem eerder gehad en staat er een oplossing bij ik kan nu niet zoeken want ben eigenlijk op me stage :p
maar ja hoop dat je wat kan vinden op de nexon forums

MVG Mikaa

khep firewall zelfs uitgehad toen viel die nog weg
router instellingen heb ik geen verstand van dus durf er niet aan te komen
en dit is de enigste computer in huis
 
helemaal vergeten een slotje erop te goeie het probleem was al verholpen

en dat was idd eht probleem moest dat programmatje ff downlaoden en alte lopen en toen was het klaar

tog bedankt :D

Gratzz Gilbert
 
hey ik kan dat programma niet downloaden

hij zegt windows 32 decected ofzow?

voluit:

winsock fix

winsock and tcp repair utilty

this utility restores registry keys, that may become corrupt after removing host program
that modified them.

windows 32 detected


''fix'' ''reg-backup'' ''about''

winsockxpfix.htm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan