Mapopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmie

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Als ik de verkenner opstart en naar extra mapopties ga krijg ik het volgende te zien een schermp met twee opties tabblad bestandtypes en Offline bestanden maar niet het balad dat ik iets kan aan of uitvinken weet iemand een oplossing voor dit probleem ik gebruik wixp pro
b.v.d

probeer eerst een systeemherstel ..

Start -> Configuratiescherm -> prestaties en Onderhoud -> Linksboven : Systeemherstel.

Doe wat er op het scherm staat .. Gewoon terug zetten tot wanneer hij nog goed was.

en zodra het weer goed is , maak een backup van het system:

Start -> Configuratiescherm -> prestaties en Onderhoud -> Een backup van mijn gegevens maken.-> doe wat er op het scherm gevraagt word

Laatst bewerkt:
Ja ben beheerder heb verder systemherstel geprobeerd verder naar spyware gezocht deze geeft niks aan evenals mijn virusscanner die ook niks kan vinden weet verder ook niet hoe het komt maar kom er maar niet in krijg niet de mapopties weergave zodat ik wat uit of aan kan vinken :confused: :confused: :confused:

Als het niet in het register zit, dan mis je een bestand, of er is een bestand unregisterd, kom daar maar eens achter.

Misschien dat een sfc /scannow, in uitvoeren, met de XP cd in de driver nog zou kunnen helpen.

Je zou ook nog deze tweak kunnen proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan