mappen automatisch openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Na mijn laatste update door Microsoft ( windows 7) gaan de mappen niet meer automatisch openen wanneer ik er op klik. Ik krijg de boodschap:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Installeer een programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel "Standaardprogramma's" van het Configuratiescherm.

Welk programma moet ik dan koppelen? En hoe moet ik dat doen?
Bij voorbaat dank.,

Hoi,
de eerste optie die ik zou proberen is om systeemherstel te doen naar een punt voordat het probleem begon.
Als dat niet lukt dan horen we het wel weer.

Bedankt voor het advies. Dit heb ik gedaan en inderdaad het werkt weer gewoon. Maar wat nu! Welke update moet ik nu overslaan?

Hoi,
de eerste optie die ik zou proberen is om systeemherstel te doen naar een punt voordat het probleem begon.
Als dat niet lukt dan horen we het wel weer.

Bedankt voor het advies. Dit heb ik gedaan en inderdaad het werkt weer gewoon. Maar wat nu! Welke update moet ik nu overslaan?

Ja da's een goeie vraag aangezien ik zelf geen updates binnenhaal kan ik er momenteel ook niets over zeggen. Ik zou je adviseren het auto updaten even uit te zetten zodat we het probleem even kunnen opsporen, want je zal dan wel niet de einge zijn met dit probleem dus zal het wel vaker langskomen.
Ga even wat onderzoek doen maar het kan even duren voor je antwoord krijgt op je vraag want er zijn nog andere werkzaamheden, of er moet in de tussentijd nog iemand anders reageren.
Kun je evt. achterhalen welke updates je binnengekregen hebt? Nee denk ik, ik neem aan dat je de updates op automatisch had staan?
Zet hem nu op handmatig en dat je zelf de downloads binnenhaalt. Ga nu naar nu Windows Update Site en kijk wat voor 'n essentiële updates aangeboden worden, kopieer en plak die evt. in een tekstdocument en plaats dat hier als bijlage.
Ben inmiddels wat wijzer geworden op het web, je bent beslist niet de enige met het probleem maar niemand wist de specifieke update aan te wijzen die dit veroorzaakt heeft.
Lees dit ook even, voor als het je nog eens overkomt kun je dat ook proberen.

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik weet dat dus wel!
namelijk:

KB2393802: Beveiligingsupdate voor Windows 7
KB2425227: Beveiligingsupdate voor Windows 7
KB2454826: Update voor Windows 7
KB2467023: Update voor Windows 7
KB2475792: Beveiligingsupdate voor Windows 7
KB2479628: Beveiligingsupdate voor Windows 7
KB2482017: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows 7
KB2485376: Beveiligingsupdate voor Windows 7
KB2502285: Update voor Windows 7
KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software - februari 2011

Ik had ze verborgen en kon ze weer terug halen.
groetjes.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan