Mappen delen tussen Windows7 en Virtuele Centos6.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pukkiee

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
Hoi iedereen!

hoe kan ik mappen delen tussen een reële windows 7, en een Centos6.4 virtuele machine? (ik gebruik VMware Player) Met mappen delen in windows 7 ben ik niet zo bekend, en daar ik linux net aan het ontdekken ben, lukt dit aan deze kant ook niet. Heb op google al wat rondgekeken, maar wordt er niet wijzer van..

Kan iemand me helpen?

Bvd!

Laatst bewerkt:
Jesse123, bedankt voor het antwoord! Heb daar ook al aan zitten denken, maar daar het om heel grote mappen gaat werkt dit niet. Ik wil namelijk m'n fysieke computer "nabootsen" virtueel, dus zeg maar dat ik aan alle documenten, muziek etc kan. Gewoon om uit te proberen of linux niet beter is dan windows, wil ik alles wat ik normaal op m'n fysieke pc doe, met windows 7, proberen met Linux.

Toch bedankt voor het meedenken!
groetjes

Nee dan wordt het inderdaad lastig, maar ik denk dat je wel aan zoiets dergelijks zult moeten denken omdat het toch via internet zal moeten.

klopt de volgende redenering:

Als ik m'n virtuele machine aan het netwerk aansluit (bridged), dat deze in het netwerk gezien wordt als een andere "fysieke" computer? Vanuit deze gedachte ging ik ervan uit dat het mogelijk moet zijn om dan mappen te delen.

Vriendelijke groeten

Pukkiee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan