Mappen en emails terughalen lukt niet na herinstallatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Newfy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Newfy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Ik heb gisteren windows xp prof, Office 2007 en al de rest geherinstalleerd. Ik had de bestanden *.pst-bestanden op een usbstick gezet en na de installatie terug gezet waar ze hoorden, maar toch krijg ik niet de mapstructuur en berichtregels zoals die voorheen was. Er is 1 beheerdersaccount voor xp, 2 accounts (ik en mijn vrouw) voor Outlook.
Wat doe ik fout?
Is het feit dat de naam van de computerbeheerder verschilt hiervan de oorzaak zijn?

Om in Outlook 2007 een pst bestand te openen ga je naar Bestand -> Openen -> Outlook-gegevensbestand...

Het bestand mag niet alleen lezen of gecodeerd zijn door een andere gebruiker, voor de rest zou op deze manier alles geopend moeten worden

Is in orde gekomen.
Nu heb ik nog één probleempje. Bij het aanmaken va berichtenregels kan ik nergens de mogelijkheid vinden om een regel te maken die de berichten gericht aan mijn vrouw naar een bepaalde map te verplaatsen.
Dus het zou iets moeten zijn in de trend van: berichten gericht aan "tilly" verplaatsen naar map "tilly"
Ik heb wel de mogelijkheid om te filteren op berichten die zijn verzonden naar "personen of een distributielijst" maar hier kan k nergens een specifieke naam opgeven. Outlook wil dat ik een naam uit mijn adresboek opgeef, maar zelfs dat lukt niet.

Ga naar Extra -> Regels en ... -> nieuwe regel en kies de derde van boven (in het engels "Move messages sent to a distributionlist to a folder")

Bij stap 2 kun je nu instellen dat berichten aan een bepaald persoon of distrubutielijst gericht naar een bepaalde map gaan.

Alles ok. Vriendelijk bedankt voor snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan