Mappen en/of foto's verplaatsen Camera Panasonic FZ38

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2011
Tijdens een recente vakantie heeft de camera spontaan een map bijgemaakt, waardoor de vakantiefoto's nu in twee mappen op de camera staan.
Graag wil ik ze in één map, maar kopiëren (uit veiligheid even niet knippen) naar de eerst aangemaakte map kan niet.

Dit krijg ik te zien:

- de twee mappen

http://i169.photobucket.com/albums/u213/martjo/panasonicprintscreen1.jpg

Als ik probeer te kopiëren zie ik dit:

http://i169.photobucket.com/albums/u213/martjo/panasonicprintscreen2.jpg

Als ik een nieuwe map probeer te maken op de computer dan krijg ik de mededeling: "Kan de Nieuwe map niet maken. Het medium is tegen schrijven beveiligd.

Zelf heb ik op de camera geen beveiliging ingesteld en staan er nergens sleutels op mappen of foto's.

Wie heeft er een oplossing, zodat ik de foto's/mappen toch kan verplaatsen?

Overigens maakt het niet uit of ik bij eigenschappen kies voor alleen lezen of niet.

Computer is een XP met SP3.

P.S.
Dit is mijn eerste bezoek op dit forum, dus als ik in een foute rubriek zit, mijn excuses.

Bijvoorbaat dank voor jullie hulp.

Kopieer niet naar dezelfde schijf maar naar de hard-disk van je PC dan zijn in ieder geval alvast je foto's veilig gesteld.
Doe dit met beide mappen.

Laatst bewerkt:
mappen en/of fot's verplaatsencamera panasonic FZ38

beste edmore

Mijn fotos's staan al veilig op de pc , maar mijn vraag was,;hoe kom je af van het feit dat de camera de boel blokkeert zodat je altijd op moet letten dat ze zelf weer geen andere map aanmaakt die je niet kunt kopiëren omdat ze dan de hiervoor gemelde reactie geeft

Vr gr.
Jodok

Ik heb helaas geen oplossing voor je eigenlijke probleem. Het ging me erom dat je in ieder geval je foto's niet kwijt raakt.
Maar dat was dus al in orde :)

mappen en/of foto's verplaatsen panasonic FZ38

edmore

hartelijk bedankt voor de moeite maar wie weet, is er nog wel iemand die ook met die vraag heeft geworsteld en nu met een antwoord komt.
In elk geval nogmaals dank.

jodok

Het is alweer even geleden dat ik mijn vraag heb gesteld. Blijkbaar is het niet zo 1-2-3 op te lossen.
Alle suggesties zijn dan ook nog steeds welkom :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan